Masa netto 125g Producent: HELIO S.A. Czytaj więcej »
Masa netto 125g Producent: HELIO S.A. Czytaj więcej »
Żubrówka po raz kolejny udowadnia, że polskie alkohole mogą z powodzeniem konkurować z najlepszymi markami świata. Podczas tegorocznej edycji London Spirits Competition 2025, marka zdobyła aż sześć medali – w tym złoto dla Żubrówki Mango & Passion Fruit – potwierdzając nie tylko swoją mocną pozycję na rynku międzynarodowym, ale także konsekwencję w dążeniu to tworzenia... Czytaj więcej »
Konsumenci szukają gotowych rozwiązań – pięknych, ale i praktycznych prezentów, niewymagających dodatkowego pakowania. Czytaj więcej »
Lato zbliża się wielkimi krokami. W tym okresie najchętniej sięgamy po napoje, które orzeźwią nas w upalne dni. Czytaj więcej »
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem. Do tego jest okazem zdrowia, dzięki naturalnym składnikom: puree z mango, tłoczonym sokom z limonki, cytryny i miodowi. Sekretny składnik to 8% miodu wielkokwiatowego, który nadaje naturalną słodycz, a każdy łyk to prawdziwa przyjemność, której możecie doświadczyć bez obaw o sztuczne dodatki, cukier czy konserwanty. Czytaj więcej »
Linia ginów marki Lubuski firmy Henkell Freixenet Polska powiększyła się o nowe, owocowo-ziołowe smaki, które są doskonałą bazą orzeźwiających drinków. Czytaj więcej »
Owocozaur powraca – teraz jako sok NFC, czyli nie z koncentratu. W składzie znajduje się wyłącznie 100% tłoczony sok jabłkowy, sam lub z dodatkiem soków z innych owoców. Czytaj więcej »
W ofercie Braci Sadowników pojawiły się trzy nowe warianty Letniego Jabłka – lekkiego napoju na bazie soku jabłkowego z dodatkiem cytryny. Czytaj więcej »
Odpowiadając na rosnące zainteresowanie konsumentów napojami funkcjonalnymi, Mokate rozszerza ofertę o innowacyjne lemoniady FREEESH. Czytaj więcej »
Marka granini prezentuje się w odświeżonej, nowoczesnej szacie graficznej, jeszcze bardziej podkreślającej owocową soczystość i wyjątkowy smak swoich produktów. Czytaj więcej »
Oranżada Musssująca strzelająca o smaku gumy balonowej to nowość, która bawi, zaskakuje i angażuje zmysły! Czytaj więcej »
Plusssz Up Forte Shot to nowa linia suplementów diety od Polskiego Leku: więcej witamin w skoncentrowanej formie. Czytaj więcej »
Everyday to herbatniki przekładane delikatną pianką o smaku waniliowym, oblane polewą kakaową. Czytaj więcej »
MEN SKYR z dumą ogłasza wprowadzenie nowego smaku – tarta cytrynowa. Ten orzeźwiający smak jest idealnym wyborem na nadchodzące, letnie dni. Czytaj więcej »
Perła – Browary Lubelskie S.A. wprowadza na rynek Perłę Miodową 0,0%. To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w Polsce, czyli klasycznej Perły Miodowej. Nowość w portfolio Perły stanowi idealne połączenie chmielowej goryczki ze słodyczą miodu wielokwiatowego i 0,0% alkoholu. Czytaj więcej »
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu. Teraz dołączają do niego nowości – Valbon Camembert w posypce śródziemnomorskiej oraz Valbon Camembert w posypce z pieprzu. Czytaj więcej »
Mleko o smaku czekoladowym w litrowym opakowaniu to odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące ograniczania cukru w diecie. Czytaj więcej »
Zott Primo Crèmoness to najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak i kremową konsystencję mascarpone z delikatnym i świeżym jogurtem naturalnym. Czytaj więcej »
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii lodów premium Grand. Czytaj więcej »
NORDIS wprowadza nową serię lodów Balloon World, która zachwyci unikalnymi smakami! Lemon Balloon to cytrynowe lody w polewie o smaku coli i gumy balonowej ze strzelającym cukrem – prawdziwa eksplozja smaku. Czytaj więcej »
Nowy smak Śmietanka i Pistacje z Anatolii dołącza do portfolio Nuii, które już teraz obejmuje tak wyjątkowe kompozycje jak Słony Karmel i Orzechy Makadamia z Australii, Biała Czekolada z Karmelem i Orzechy Pekan z Teksasu, Kokos i Mango z Indii. Czytaj więcej »
Lorenz zaprasza w kulinarną podróż do Indii, pełnych smaków i aromatów. Nowe Curly Indian Style przenoszą w świat intensywnych przypraw i wyrazistych doznań kulinarnych. W roli głównej – curry, przyprawa od lat kojarzona z różnorodnością i intensywnością tamtejszej kuchni. Nowy smak Curly Indian Style jest już dostępny w sklepach. Czytaj więcej »
17 maja obchodzimy Światowy Dzień Pieczenia – idealny moment, by spojrzeć na kuchnię z nowej perspektywy. Bo choć ten proces kojarzy się przede wszystkim ze słodkimi wyrobami, to coraz więcej osób odkrywa potencjał wytrawnych wersji dań z piekarnika. W kulinarnych poszukiwaniach warto sięgnąć po dobrze znane składniki i nadać im nowe funkcje – na przykład wykorzystać... Czytaj więcej »
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię napojów – Cappy Lemonade. Produkty zostały stworzone z myślą o osobach poszukujących chwili wytchnienia w intensywnym rytmie codzienności. Czytaj więcej »
Marka prezentuje letnią nowość – wyjątkowe połączenie smaku czarnej herbaty, kremowego kokosa, orzeźwiającej limonki i delikatnych nut kwiatu tiary. Ta niskokaloryczna propozycja zachwyca egzotycznym charakterem i chłodzącym finiszem, oferując pełnię orzeźwienia w każdej kropli. Czytaj więcej »
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów, prezentując nowy wariant smakowy. Najnowsza propozycja wyróżnia się tropikalnym charakterem z egzotycznymi nutami smoczego owocu, guawy, czarnej porzeczki i hibiskusa. Czytaj więcej »
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie docenionych przez konsumentów kremowych Lodów Śmietankowych z aksamitnym, karmelowym sosem własnej produkcji. Czytaj więcej »
W słoikach 330 g pojawiły się: Kiełki Fasoli Mung, Mix Warzyw do Woka oraz Pędy Bambusa w wodzie w paskach lub zapałkach. Czytaj więcej »
Pianki BBQ to hit wśród słodkości na sezon grillowy! Sprężyste pianki można jeść same, ale najlepiej je upiec nad ogniskiem. Czytaj więcej »
Knorr Nudle Teriyaki to najnowszy smak w portfolio dań instant, który podbija serca miłośników ciepłych przekąsek! Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Z dumą informujemy, że HELIO S.A. została uhonorowana...
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Firma HELIO po raz kolejny została partnerem wyjątkowego...
BITqms to oprogramowanie, które ułatwia sprawne planowanie i...
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny...
Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji...
Kluczowe inicjatywy społeczne na rzecz lokalnych społeczności...
Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z...
Zmiany obejmują wszystkie punkty styku z marką – od butelki...
Marka FuzeTea prezentuje letnią nowość – FuzeTea Summer...
Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę –...
Z dodatkiem syropów Herbapolu można ją przygotować szybko i...
Muzyka, smak i design...
Emocje, bliskość i wspólne chwile, które wybrzmiewają ...
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich...
Gdy temperatura rośnie, E.Wedel ma dla fanów słodyczy...
„We współpracy z naturą” to nowa platforma komunikacyjna...