HELIO wprowadza masę makową z białego maku o smaku marcepanowym z dodatkiem miodu wielokwiatowego. Produkt z certyfikatem „Przekreślonego Kłosa” łączy tradycję z nowoczesnością i umożliwia szybkie przygotowanie świątecznych wypieków. Czytaj więcej »
HELIO wprowadza masę makową z białego maku o smaku marcepanowym z dodatkiem miodu wielokwiatowego. Produkt z certyfikatem „Przekreślonego Kłosa” łączy tradycję z nowoczesnością i umożliwia szybkie przygotowanie świątecznych wypieków. Czytaj więcej »
HELIO przygotowało świąteczną ofertę pełną tradycyjnych smaków: od HELIO Mas makowych i HELIO Mieszanki keksowej, przez HELIO Kutię i Premium Masę Krówkową Kajmak oraz inne warianty mas krówkowych, po HELIO Owoce suszone idealne do kompotu wigilijnego. Czytaj więcej »
Marka Soplica, która od lat łączy polskiego ducha z mistrzostwem w tworzeniu likierów odświeża linię Staropolską, łącząc bogactwo dawnych receptur z nowoczesnym spojrzeniem na smak i oprawę wizualną. Do sprzedaży trafia Soplica Staropolska Oryginalna w nowej odsłonie wizualnej, a obok niej debiutuje zupełnie nowy wariant - Soplica Staropolska Wiśniówka. Czytaj więcej »
Halloween to świetna okazja, by pobawić się w kuchni i przygotować coś, co zachwyci smakiem i wyglądem. Coraz więcej osób sięga po pomysły na słodkości inspirowane tym świętem - lekkie, zabawne i nieco z przymrużeniem oka. Bezy w kształcie duszków to prosty i efektowny deser, idealny na ten wyjątkowy wieczór. Czytaj więcej »
Idealne na jesienny chłód, dostępne niemal na każdym rogu. Bagietki Tomcio Paluch, oferowane wyłącznie w sieci Żabka – która ma już ponad 11 800 sklepów – są teraz w promocyjnej cenie: 9,99 zł z aplikacją Żappka (cena standardowa 11,99 zł). Spróbuj wszystkich smaków również na ciepło! Czytaj więcej »
Mokate King Cao Drink to innowacyjny napój czekoladowy instant dla całej rodziny, który łączy intensywny smak z wartościami odżywczymi, gwarantując zarówno przyjemność, jak i funkcjonalność. Czytaj więcej »
Śnieżna Pomarańcza z Cynamonem z kolekcji Zimowe Miasteczko Adalbert’s, to esencja zimowych chwil zamknięta w filiżance. Czytaj więcej »
Marka Woseba wprowadziła do oferty 100% arabikę – Café de México. Średnio paloną, doskonale zbalansowaną kawę, idealną na każdą porę dnia. Czytaj więcej »
W ofercie jesiennych nowości nie mogło zabraknąć WW Pumpkin Spice, który wzbogaca kategorię impulsową. Czytaj więcej »
Marka Grześki zaprasza do wspólnego odliczania do świąt! Z okazji Bożego Narodzenia wprowadza wyjątkowy Kalendarz Adwentowy wypełniony czekoladowymi pralinami o smaku kultowego wafla. Czytaj więcej »
Nowość w rodzinie Grześki – smak popularnych wafli… w eleganckiej bombonierce! Czekoladki mleczne, inspirowane kultowymi Grześkami, zachwycają kakaowym, chrupiącym nadzieniem i delikatną warstwą mlecznej czekolady. Czytaj więcej »
Z okazji Halloween HARIBO przygotowało cztery wyjątkowe nowości, które sprawią radość zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Czytaj więcej »
Świąteczny sezon sprzedażowy zbliża się wielkimi krokami. To czas intensywnych zakupów i wzmożonej aktywności handlowej, w którym kluczowe znaczenie ma odpowiednio dobrana oferta produktowa i ekspozycja sezonowa. HELIO prezentuje tegoroczną odsłonę świątecznej oferty – sprawdzone produkty o wysokiej rotacji, wspierające sprzedaż i budujące lojalność klientów. Czytaj więcej »
Marka E.Wedel przygotowała limitowaną edycję produktów „Kawałki Lata”, która pozwala zatrzymać lato na dłużej. Czytaj więcej »
Bebeto, marka słynąca z wysokiej jakości żelków, wprowadza na rynek nowość: Żelki Bebeto Soda to innowacyjny produkt, który łączy unikalny kształt puszki z orzeźwiającymi smakami – Limonka & Mięta, Cola oraz Guma Balonowa. Czytaj więcej »
Terravita poszerza linię dużych tabliczek Grande 235 g o dwie wyjątkowe kompozycje, które powstały z myślą o prawdziwych koneserach słodkości. Czytaj więcej »
Odkryj nowości od Bakal Sweet i ciesz się wyjątkową linią daktyli, które odmienią codzienne chwile! Czytaj więcej »
Do bestsellerowej linii świątecznych figurek Goplana dołączają dwa nowe wzory – świąteczne elfy. Jak co roku kolekcja obejmuje także klasyczne postaci: Mikołaja, renifera i bałwanka. Czytaj więcej »
Na tegoroczne Halloween marka Żubrówka przygotowała wyjątkową niespodziankę dla amatorów kultowych koktajli. Żubrówka Iconic Cocktails Mojito zyskała nową, spektakularną etykietę, która świeci w ciemności. Ta limitowana nowość to połączenie kreatywnego designu i niepowtarzalnego smaku. Czytaj więcej »
Desery mają w sobie coś niezwykłego – potrafią zamienić zwykłą chwilę w mały rytuał przyjemności. Z tego powodu marka WINIARY przygotowała limitowaną edycję budyni z wyjątkowymi, trendującymi smakami, które inspirują do tworzenia instagramowych deserów jak z najlepszej cukierni. To idealny sposób, by umilić wyjątkowy moment tylko dla siebie lub zaskoczyć bliskich czymś... Czytaj więcej »
To wygodne i praktyczne rozwiązanie dla miłośników słodkich wypieków. Czytaj więcej »
Do oferty KRESTO dołączyły trzy wyjątkowe nowości: liofilizowana jeżyna, śliwka i wiśnia. Czytaj więcej »
Felix Crispers to wyjątkowe połączenie prażonych orzeszków ziemnych marki Felix i extra chrupkiej skorupki o intensywnym smaku. Czytaj więcej »
Firma Lactalis – producent popularnych produktów Jovi Duet – wprowadza na rynek nowości. Czytaj więcej »
Śniadanie, które daje siłę na cały dzień? Przekąska po treningu, która naprawdę regeneruje? Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, wprowadzając na rynek twarożek grani lekki Łaciaty Protein+. Czytaj więcej »
Tosterki to wysokiej jakości ser topiony w plasterkach, stworzony z myślą o najmłodszych konsumentach. Bez dodatku konserwantów i fosforanów, są także bogate w białko i wapń. Wyróżniają się delikatnym smakiem, dzięki czemu doskonale sprawdzą się w codziennej diecie najmłodszych. Czytaj więcej »
Nowości z portfolio Davidoff Origins: kawy Brazil i Colombia zabierają koneserów w prawdziwie sensoryczną podróż. Czytaj więcej »
Nowość od Braci Sadowników wkrótce zagości na półkach. Czytaj więcej »
Do portfolio marki Hellena dołączyła Soo Cola! Soo good – orzeźwiający napój łączący klasyczny aromat z delikatną świeżością. Czytaj więcej »
Półsłodkie Merlot i Sauvignon Blanc wytworzone z gron uprawianych w południowej Bulgarii, gdzie charakter win kształtuje śródziemnomorski klimat. Czytaj więcej »
Świąteczne smaki od PROFIAleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu, Profi S.A....
Platforma Odpadowa Interzero: cyfrowa rewolucja w zarządzaniu odpadamiCyfrowa transformacja zmienia standardy w branży zarządzania...
Innowacje na ekranie – jak MediaMarkt wykorzystuje Digital Signage w handluGrażyna Faustmann, IT Project Team Manager w MediaMarkt Polska....
Bob Snail: radość, smak i prosty składCzy owocowe przekąski mogą być jednocześnie smaczne...
Rozmowa z Wiktorem Kowalskim, Head of Marketing w Dan Cake PoloniaTrzy pytania do Wiktora Kowalskiego, Head of Marketing w Dan...
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Carrefour wdraża nowy koncept sprzedaży lokalnych produktów na ŚwiętaCarrefour uruchomił świąteczne jarmarki lokalnych...
PINTA w zwrotnych puszkachBrowar PINTA, jako jeden z pierwszych browarów...
Kaufland z widokiem na Giewont Kaufland otworzył pierwszy market w Nowym Targu, oferując 216...
Rząd chce zakazu sprzedaży smakowych saszetek nikotynowychProjekt UD213, przewidujący m.in. zakaz sprzedaży smakowych...
Rusza nowa edycja Akademii LubellaStartuje kolejna odsłona jednego z największych programów...
Podaruj sobie i bliskim odrobinę świątecznej radości z czekoladowymi produktami od Mars W tym roku Mars zaprasza do odkrycia kultowych smaków w...
Vortumnus wprowadza nową linię przetworów - 80% owoców, bez dodatku cukruSmak, który dojrzewa z naturą...
Świąteczne ekspozycje Mionetto i Freixenet już w sklepachŚwiąteczne ekspozycje winiarskie marki Mionetto i Freixenet...
Syropy Herbapol w limitowanej edycjiOdkryj zimową przyjemność w wyjątkowych smakach...
Kultowa czekolada z "okienkiem" od ALDI z nową nazwąCzekolada „z okienkiem” marki Choceur w ALDI zmienia nazwę...
Kampania Majonezu Kieleckiego – szeroka komunikacja i wsparcie sprzedażyOkres przedświąteczny to dla kategorii majonezów jeden z...
Smak natury w sercu miasta - kampania outdoorowa VortumnusaMarka Vortumnus, wraz z premierą linii „Ogród...
Tomasz Karolak w świątecznej kampanii piwa ŁomżaOd połowy listopada trwa świąteczna kampania piwa Łomża...
Anna Mucha i Matteo Brunetti w kampanii Gellwe: humor, energia i pewność efektuGellwe rusza z największą w swojej historii kampanią 360°...
Carrefour sprzedaje viralowe słodycze za ułamek cenyCarrefour rusza z kolejną edycją popularnej akcji „koszyk...