Wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki pod hasłem „Wszystkie jeże nasze są”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Czytaj więcej »
Wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki pod hasłem „Wszystkie jeże nasze są”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Czytaj więcej »
„Lekkie przeKąski” – to hasło, pod którym we wrześniu ruszyła nowa kampania reklamowa Sonko. Reklamy są emitowane na kanałach cyfrowych oraz na materiałach POS w sklepach. Czytaj więcej »
Marka Żubr rozpoczęła 6. edycję kampanii społecznej pod hasłem „Mordka się cieszy na widok Żubra”. Czytaj więcej »
Najnowsza kampania Lipton „2 kubki dziennie, aby zadbać o siebie? Żaden challenge!” skupia się na promowaniu zdrowego trybu życia i korzyściach płynących z picia zielonej herbaty. Czytaj więcej »
Energy Blast już w październiku wystartuje z muzyczną kampanią pod hasłem „Ty nie spróbujesz?”. Czytaj więcej »
OSHEE, lider produktów funkcjonalnych, ogłosił światową premierę swojego najnowszego produktu – OSHEE Sparkling. Czytaj więcej »
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy. „Łowicz sos!”, tym razem oparty na melodii znanego utworu „What is love” Haddaway’a to najnowszy motyw muzyczny rozśpiewanej kampanii Łowicza! Czytaj więcej »
10 września br. rozpoczęła się promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »
Przez cały wrzesień w sklepach Carrefour Polska można zdobyć 10x więcej punktów PAYBACK za swoje zakupy. Wystarczy, że do koszyka klientów trafią produkty marek własnych tej sieci. Do wyboru klienci mają ponad 4500 referencji, od tych najtańszych, po produkty marek premium. Czytaj więcej »
W Stokrotce startuje druga odsłona akcji realizowanej pod hasłem „Taniej się nie da!”. W jej ramach wybrane produkty kupić można za 1 grosz. Tym razem w sklepach sieci za taką symboliczną kwotę dostępny będzie olej. Najnowsza promocja potrwa od 5 do 11 września. Czytaj więcej »
Wraz z początkiem września wystartowała energetyczna kampania marki Łaciate. Hasło „Gotuj jak po maśle!” przyświeca działaniom promocyjnym Mlekpolu, które koncentrują się na prezentacji prostych i szybkich pomysłów na smakowite dania. Tej jesieni domowi szefowie kuchni otrzymają garść oryginalnych inspiracji na potrawy dla całej rodziny oraz gości – oczywiście z masłem... Czytaj więcej »
Nowe smaki ulubionych deserów… oraz zupełnie nowy niecodzienny bohater. Tak prezentuje się kontynuacja kampanii Ciacha w pouchu od marki Łowicz. Czytaj więcej »
Tarczyński wystartował z kampanią, która udowadnia, że Polska to kraj Parówkożerców! Od 1 września marka zaprasza wszystkich miłośników parówek do wspólnej zabawy i konkursu, w którym do wygrania jest coś naprawdę wyjątkowego – prywatna impreza z food truckiem pełnym pysznych hot dogów i innych przysmaków! Konkurs to jednak dopiero początek kampanii. Już 16 września na... Czytaj więcej »
Warka Energy – najbardziej socjalny napój w kategorii – powstała z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowane są działania komunikacyjne marki, która jest wszędzie tam, gdzie dorośli przedstawiciele Gen Z. Tym razem Warka Energy sięgnęła po innowacyjne rozwiązanie i stworzyła Fake Out of Home (FOOH). Czytaj więcej »
W najbliższą niedzielę handlową, która przypada na 25 sierpnia, klienci sklepów Carrefour w całej Polsce będą mogli zrobić zakupy bez wydania ani jednej złotówki. To możliwe dzięki współpracy z PAYBACK, w ramach której partnerzy zachęcają klientów do wymiany zebranych punktów PAYBACK na kupony, którymi można zapłacić nawet za całe swoje zakupy w sklepach Carrefour. Co... Czytaj więcej »
Tarczyński rozpoczyna pierwszą pełnowymiarową kampanię reklamową Gryzzali, czyli produktów dla dzieci. Już od 19 sierpnia spoty reklamowe pod hasłem "W paczce siła" pojawią się nie tylko na ekranach telewizorów, ale również w kinach oraz na Youtube. Bohaterami kampanii będą mali muszkieterowie, którzy nawiązują do głównych motywów komunikacyjnych marki Tarczyński, a... Czytaj więcej »
Znasz już Lubellę Di Riso? To pierwszy pouch z całymi ziarnami ryżu, o którym przypomina kampania marki Lubella. Czytaj więcej »
Historie Północy i marki Specjal są ze sobą nierozerwalnie związane. Sięgające XIX wieku tradycje elbląskiego browaru inspirują do czerpania z lokalnych legend i symboli. W tym sezonie marka Specjal ponownie odnosi się do swoich północnych korzeni w kampanii „Dumni z Północy”. W jej ramach na sklepowych półkach pojawiła się limitowana seria opakowań nawiązujących do... Czytaj więcej »
Dla fanów “spragnionych więcej” marka Pepsi przygotowała wyjątkowy, limitowany drop odzieżowy, stworzony we współpracy z ambasadorami marki - ekipą Dre$$code. Kampania ruszyła 12 sierpnia, a aby otrzymać powiadomienie o dostępności produktów, które można zdobyć za symboliczną złotówkę, wystarczy zapisać się do newslettera na specjalnie przygotowanej stronie. Czytaj więcej »
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Czytaj więcej »
Parasolowa akcja marek Hochland i Almette „LATO MA SMAK! Od morza do Tatr” zakończyła się w ubiegły weekend eventem w Rewalu. W specjalnie stworzonej strefie dla gości przygotowano samplingi produktowe, atrakcyjne konkursy i ciekawe animacje dla dzieci. Był też czas na chillout na leżakach, a wieczorem wystąpił firmowy band Hochland – rockowa formacja Black Sapal. Czytaj więcej »
Marka Grant’s po sukcesie dwóch poprzednich edycji, prezentuje trzecią odsłonę kampanii "Ekipa na Życie". Tegoroczna edycja koncentruje się na przyszłości i aspiracjach ekipy, kontynuując temat autentycznej przyjaźni, wspólnego dążenia do celu oraz celebracji kolektywnych sukcesów. Czytaj więcej »
Ochrona dzikich gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem jest misją marki, jak i Funduszu Żubra, który został utworzony właśnie w tym celu. Z początkiem sierpnia br., marka Żubr rozpoczyna szóstą edycję kampanii społecznej pod hasłem „Mordka się cieszy na widok Żubra”. Czytaj więcej »
2 sierpnia miała miejsce premiera nowej piosenki i teledysku „Noc Aniołów” Young Leosi – to efekt wielkowymiarowej współpracy Orbit® Refreshers i popularnej artystki młodego pokolenia, która została twarzą kultowej marki. Tym razem Young Leosia w energetycznym, wakacyjnym rytmie prezentuje swoją twórczość muzyczną, a sam orzeźwiający produkt staje się jednym z bohaterów... Czytaj więcej »
Mimo, iż minęła dopiero połowa wakacji, w sklepach Carrefour uczniowie i rodzice znajdą już szeroki wybór przyborów niezbędnych do skompletowania szkolnej wyprawki. W trosce o budżety domowe swoich klientów, sieć wraz z PAYBACK przygotowała specjalną akcję, w której wszyscy klienci, którzy do końca sierpnia wydadzą minimum 200 zł na zakup produktów szkolnych, otrzymają... Czytaj więcej »
Sieć supermarketów spożywczych Intermarché przedstawia nową odsłonę programu lojalnościowego „Moje Intermarché”. Począwszy od 1 sierpnia br. w trakcie zakupów klienci będą zbierali punkty poprzez aplikację, a także zyskają dodatkowe korzyści w postaci katalogu nagród, kuponów zniżkowych i personalizowanych ofert. Nad nowościami czuwa nowa maskotka programu,... Czytaj więcej »
Lipton rozpoczął kampanię, w której zachęca do budowania zdrowych nawyków. Ambasadorką zielonych herbat marki została Anna Lewandowska. Czytaj więcej »
31 lipca br. wystartuje kampania promująca starter na usługę Red Bull MOBILE, który kupić można m.in. w sieci sklepów Żabka. Będzie to jednocześnie pierwsza promocja oferty mobilnej w ogólnopolskiej telewizji. W ofercie subskrypcji od Red Bulla dostaniemy m.in. pół roku nielimitowanego internetu, nielimitowane rozmowy i sms-y oraz szansę na wiele konkursowych nagród. Ponadto,... Czytaj więcej »
Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10 osób twierdzi, że realizuje je przed pierwszym dzwonkiem, a nieco ponad 3/4 rodziców jest gotowych na nowy rok szkolny w połowie sierpnia[1]. Sieć Netto wychodzi naprzeciw preferencjom klientów i umożliwia... Czytaj więcej »
Stokrotka zaprasza swoich klientów w kulinarną podróż po świecie. Tym razem w jej sklepach odkryć można wiele oryginalnych produktów i dań kuchni greckiej. Kolejna edycja akcji będzie prowadzona przez blisko trzy tygodnie, od 25 lipca do 12 sierpnia. Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu...
Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci...
Marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego...
Żabka odsłania kurtynę...
Otwarcie już 20 grudnia...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Tymbark rozszerza swoją ofertę musów owocowych 100% o nowe...
To niezwykłe, kultowe połączenie smaku klasycznej kawy...
To pyszne połączenie klasycznego smaku kawy zbożowej Inka z...
Rusza kampania linii Duda High Protein z udziałem topowych...
Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną...
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno...
Marka HELIO jak co roku przed świętami Bożego Narodzenia...