Przed pracą, po treningu, kiedy wpadną niespodziewani goście… gdy nie masz czasu na gotowanie, postaw na Mix Łaciaty, z którym łatwo przygotujesz pyszne i zdrowe kanapki. Czytaj więcej »
Przed pracą, po treningu, kiedy wpadną niespodziewani goście… gdy nie masz czasu na gotowanie, postaw na Mix Łaciaty, z którym łatwo przygotujesz pyszne i zdrowe kanapki. Czytaj więcej »
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i dbając o ich wygodę, Żabka oferuje im szeroki pakiet usług. W ponad 10 tys. sklepów sieci można nie tylko zapłacić rachunki, kupić i zarejestrować starter GSM, wpłacić lub wypłacić pieniądze, nadać i odebrać przesyłkę, ale także m.in. oddać buty do szybkiego, profesjonalnego czyszczenia i wysłać do naprawy swój smartfon. Aby... Czytaj więcej »
Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza kampania Snickers®, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów". Czytaj więcej »
Przed pracą, po treningu, kiedy wpadną niespodziewani goście… gdy nie masz czasu na gotowanie, postaw na Mix Łaciaty, z którym łatwo przygotujesz pyszne i zdrowe kanapki. Czytaj więcej »
Wraz z początkiem czerwca wystartowała szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa, będąca kolejnym elementem obchodów 75-lecia Herbapolu-Lublin. „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – to hasło, łączące wszystkie urodzinowe aktywności, stało się także motywem przewodnim kampanijnego spotu. Jest on emitowany w wiodących ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także w... Czytaj więcej »
Nowa, szeroko zasięgowa kampania marki Grycan – Lody od pokoleń kontynuuje linię komunikacyjną z ubiegłego roku pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Od połowy maja do końca lipca materiały, które akcentują doskonały smak i wyjątkową jakość najchętniej wybieranych lodów Grycan, jednocześnie zachęcając do spróbowania nowych produktów, będą pojawiać się w... Czytaj więcej »
Lubella startuje z komunikacją digitalową makaronów klasycznych pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. W swojej najnowszej kampanii marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest… otwarcie paczki makaronu Lubella. A wszystko to przy wyjątkowym akompaniamencie! Czytaj więcej »
Wystartowała kampania produktów grillowych Dan Cake. W tegorocznej odsłonie marka przekonuje odbiorców, że dania grillowe doskonale sprawdzają się jako pomysł na obiad przygotowywany dla rodziny i przyjaciół - nie tylko w plenerze, ale także w domowym zaciszu. Czytaj więcej »
Carrefour uruchomił kolejną akcję, w której pomaga klientom oszczędzać pieniądze na codziennych zakupach. Do 31 maja br., w tej sieci sklepów można otrzymać e-bon o wartości 50 zł na kolejne zakupy. Wystarczy, że wyda się 5 razy po min. 100 złotych oraz przy kasie zeskanuje aplikację “Mój Carrefour”. Czytaj więcej »
Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej od Mars Wrigley i zachęca konsumentów by „poczuli moc smaku”. Czytaj więcej »
Niedawno Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit® pokazując, że bezcukrowa guma może być nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale też dobrym towarzyszem. Kolejną odsłoną kampanii jest współpraca z popularną aplikacją Jakdojade.pl. Marka podkreśla w niej znaczenie małych chwil dla siebie w zabieganym życiu – zwłaszcza w obfitujących w mikrostresy sytuacjach... Czytaj więcej »
Marka Tchibo ogłasza start kolejnej odsłony kampanii "Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli", w której kontynuuje nagrodzoną w ubiegłorocznym konkursie Effie Awards koncepcję drobnych pomyłek. Do końca maja w przestrzeni publicznej będzie można zauważyć hasła reklamowe, nawiązujące do wyzwań, z którymi zmagamy się na co dzień. Czytaj więcej »
Wystartowała nowa komunikacja dla szerokiej gamy produktów SPAR. Hasło „JAKOŚĆ I CENA DO POLUBIENIA” podkreśla największe atuty produktów, które wyróżniają się na sklepowych półkach estetycznymi opakowaniami. Produkty SPAR to ponad 700 artykułów spożywczych, kosmetycznych i przemysłowych niezbędnych w każdym domu. Katalog z aktualną ofertą obowiązującą od 24.04 do... Czytaj więcej »
Przez pół wieku na świecie zmieniło się dosłownie wszystko. Wszystko, z wyjątkiem… serka z krówką marki Rolmlecz, którego doskonały smak i idealną konsystencję przez ostatnie 50 lat poznało już kilka pokoleń konsumentów. Z okazji okrągłego jubileuszu tego kultowego produktu Mlekpol w najnowszej kampanii marketingowej zachęca wszystkich do wspólnego świętowania. Czytaj więcej »
Wystartowała nowa platforma komunikacji marki Prince Polo pod hasłem „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu” przygotowana dla firmy Mondelēz przez agencję Ogilvy Polska. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki jako lidera rynku. To kolejna udana współpraca obu firm. Kampania ruszyła 1 kwietnia br. i obejmuje działania TVC, digital oraz media społecznościowe i display. Czytaj więcej »
Rusza kolejny etap kampanii piwa Lech w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki. Głównym elementem jest spot zachęcający do łapania chwil, którego premiera ma miejsce 6 maja. Czytaj więcej »
Wraz z refreshingiem opakowań rusza kampania marketingowa śmietany Łaciatej. Szerokim działaniom promocyjnym marki towarzyszy zapowiedź smakowitych potraw, bo Łaciata, co wiadomo od dawna, to „Śmietana na 100%”, która pozwala przygotować wyjątkowe menu i „Procentuje pysznościami”. Czytaj więcej »
Okazje do zjedzenia serka Łaciatego są różne. Zmienia się miejsce, towarzystwo, pora, apetyt, smak. Na szczęście serków Łaciatych jest tak dużo, że zawsze znajdziesz odpowiedni wariant i konsystencję! Nowa kampania od Mlekpolu udowadnia, że serki Łaciate są dobre na każdą okazję. Czytaj więcej »
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat. Czytaj więcej »
Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, od lat zachęca do życia na własnych zasadach i wychodzenia poza utarte schematy. Tę filozofię doskonale wciela w życie bohater tegorocznej kampanii marki – Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy, która spotkała się z dużym... Czytaj więcej »
Czy przyjaźń w pracy jest możliwa? Czy to dobre miejsce na budowanie trwałych relacji? Oczywiście, że tak! Pokazuje to w swojej najnowszej kampanii marka McDonald’s. Bohaterowie spotu - Kris i Miki, razem przeżywają restauracyjne przygody, udowadniając, że w Maku można poznać prawdziwych przyjaciół, dzięki którym każdy dzień w pracy daje powody do uśmiechu. Czytaj więcej »
Kolejna współpraca OSHEE z absolutnym topem polskiej sceny muzycznej Ambasadorką marki została Daria Zawiałow, jedna z najbardziej uznanych i najchętniej słuchanych artystek w Polsce. Już wkrótce rozpocznie się realizowana z rozmachem kampania reklamowa, w której Dziewczyna Pop pije OSHEE! Czytaj więcej »
Przez cały kwiecień trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Użyte hasło “Skosztujże” nawiązuje do krakowskich regionalizmów i podkreśla miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat kultowych galaretek w czekoladzie. Czytaj więcej »
Carrefour, jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce, uruchamia akcję koszyków niespodzianek. Już w najbliższy piątek 12 kwietnia, w 20 hipermarketach sieci pojawią się koszyki wypełnione produktami z kategorii non-food o minimalnej wartości od 600 zł do nawet półtora tysiąca złotych, które będzie można kupić już za 150 złotych. Przed zakupem klienci nie będą mogli... Czytaj więcej »
Wystartowała wiosenna aktywacja prosprzedażowa marki Grześki, promująca ofertę wafli Grześki MEGA oraz Gofree. Kampania obejmuje działania prowadzone w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »
Jakieś ALE? Żadnych ALE! Ruszyła kampania reklamowa Tymbark Just Plants! Teraz napoje roślinne od Tymbarku o nowej, jeszcze lepszej recepturze. Prosty skład na bazie polskiego owsa, z dodatkiem wapnia i wit. B12 i D, bez dodatku cukru i konserwantów – teraz także bez glutenu! Czytaj więcej »
Żabka Nano wystartowała z nową kampanią digitalową pod hasłem #NANOrmalnie. Jej celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji, które można znaleźć w strefie NANO w aplikacji mobilnej Żappka. Czytaj więcej »
Klienci, którzy kwiecień rozpoczęli od wizyty w Biedronce, jak zawsze mogą liczyć na niesamowite promocje. Tym razem największa sieć handlowa w kraju zaprasza na zakupy, jednocześnie umożliwiając odzyskanie ich równowartości w formie voucherów. Wystarczy w tygodniu poświątecznym od wtorku do czwartku (02.04-04.04) albo od czwartku do soboty (4.04-06.04) zrobić zakupy na... Czytaj więcej »
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę sobie, Ż” stworzony przez Brodkę i Igo. Piosenka to reinterpretacja utworu „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu VOO VOO i powstała z... Czytaj więcej »
Marka Lech otwiera nowy rozdział w swojej historii. Manifestując odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, namawia do zdystansowania się od pędzącego świata. Czytaj więcej »
Terrence Bharath S.C., Prezes Zarządu House of Angostura...
MAGO: 35 lat rozwoju - historia zaczęła się od potrzeby...
Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i...
Wywiad z Michałem Abramczykiem, Wiceprezesem Zarządu...
Monika Szymaszek, Dyrektor Generalny JNT Group opowiada o...
Firma Suempol nabyła 100% udziałów w brytyjskiej firmie...
Pierwszy dyskont Netto został otwarty w 1995 roku w...
Spółka Zabka Group („Grupa Żabka”), która stworzyła...
Sokołów podejmuje wiele działań edukacyjnych i promujących...
InPost w tym roku po raz pierwszy zajął miejsce lidera, z...
Dzieci w Browarach Warszawskich nigdy się nie nudzą ...
Henkel poprzez akcję edukacyjną „Czystszy, piękniejszy...
Łączy w sobie dwa światy i jednocześnie rzuca wyzwanie...
Desery jogurtowe SATINO o smaku brownie z czereśniami i...
Marka VIFON z kultowymi zupami błyskawicznymi ZŁOTY i CURRY...
Do rodziny Beskidzkiego dołączył kolejny produkt Majonez...
Pierogi z mięsem Proste Historie są jeszcze smaczniejsze...
Spoty głosowe we wszystkich sklepach...
Rolmlecz kontynuuje kampanię wizerunkową celebrującą...
Celem akcji „Widzimy się u Ciebie!” jest zauważenie i...
„Wszystko czego dziś chcę”...
„Tchibo pobudza zmysły i umysły!”...