Browar Trzech Kumpli jako pierwszy browar rzemieślniczy w Polsce wprowadził na stałe do szerokiej dystrybucji piwo o zerowej zawartości alkoholu: Citrus APA Unplugged 0,0%. Czytaj więcej »
Browar Trzech Kumpli jako pierwszy browar rzemieślniczy w Polsce wprowadził na stałe do szerokiej dystrybucji piwo o zerowej zawartości alkoholu: Citrus APA Unplugged 0,0%. Czytaj więcej »
Gourmet Foods, oficjalny polski importer i dystrybutor marki Dilmah, wprowadził do sklepów odświeżoną linię cejlońskich czarnych herbat aromatyzowanych. Nowe opakowanie premium z matowej tektury wyróżnia się na półce – przykuwa wzrok tłoczeniami, złotymi napisami oraz lepiej widocznym logotypem. Linia zawiera aż 25 propozycji uwzględniających różne gusta i preferencje... Czytaj więcej »
Marka NESCAFÉ przechodzi w 2024 roku kompleksowy rebranding, obejmujący całe portfolio i sposób komunikacji. Jedną z najbardziej widocznych zmian jest nowa szata graficzna opakowań wszystkich kaw rozpuszczalnych. Ich nowoczesny, przyciągający wzrok design wyróżnia się spośród innych, jednocześnie zachowując przejrzystość i czytelność. Nowe etykiety na opakowaniach będą nie... Czytaj więcej »
Grześki Gofree czekolada i kakao oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca to dwa unikalne smaki z limitowanej oferty wakacyjnej marki. W pierwszej propozycji, ciemny kakaowy wafelek otulają dwa kremy – kakaowy oraz czekoladowy. Czytaj więcej »
Marka Familijne odświeża wizerunek najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Nowe opakowania są nowoczesne i minimalistyczne. Przykuwają uwagę uproszczonym logotypem, apetycznymi wizualizacjami smaku oraz charakterystycznym dla brandu żółtym kolorem. Dzięki temu oferta wafli Familijne Klasyczne oraz Familijne Gofrowe stała się jeszcze lepiej zauważalna na sklepowych półkach.... Czytaj więcej »
Z okazji 45-lecia działalności marka Koral przygotowała niezwykłą nowość z linii premium: lody Grand G.O.A.T – Greatest Of All Time. Lody na patyku w podwójnej, przedzielonej warstwą sosu, czekoladzie dostępne są w trzech wariantach smakowych: Cosmopolitan – o smaku drinka cosmopolitan w podwójnej polewie o smaku poziomki z sosem żurawinowym, Strawberry – truskawkowe w... Czytaj więcej »
To połączenie docenionych przez konsumentów kremowych Lodów Śmietankowych z aksamitnym, karmelowym sosem własnej produkcji. Lody charakteryzują się wyrazistym, zbalansowanym smakiem, a za sprawą sosu karmelowego każda kulka zyskuje niepowtarzalną konsystencję, która przypomina elegancki deser. Czytaj więcej »
Karmelki Musss… to przepyszne cukierki w soczyście orzeźwiających smakach: dojrzałej wiśni, słodkich winogron, soczystej pomarańczy i cytryny, a także Cola oraz Sprint! Cukierki kuszą niebanalnym zestawieniem smaków: słodkiego i kwaśnego. Wszystko za sprawą połączenia ich z super-musującym nadzieniem. Czytaj więcej »
Producent Cukry Nyskie poszerzył ofertę Herbatników Regionalnych o letnie Margaretki z nadzieniem o smaku mango-marakuja. To kruche ciastka, które wypiekane są wraz z wyjątkowym nadzieniem, co nadaje im pysznego smaku i aromatu. Margaretki z nadzieniem o smaku malinowym od lat cieszą się dużym uznaniem na rynku. Klienci chętnie sięgają po obie dostępne gramatury paczki: 180 g i 450... Czytaj więcej »
Do oferty marki Appetita dołączył POPCORN w dwóch wygodnych formatach – klasyczne ziarno kukurydzy do prażenia w garnku oraz dwa smaki – maślany i solony – do przygotowania w kuchence mikrofalowej. Świetna przekąska, która dopełni atmosferę domowego seansu filmowego, dziecięcej imprezy czy wieczoru przed telewizorem. Popcorn można dowolnie doprawić, dostosowując jego smak... Czytaj więcej »
Oferta Sofio poszerzyła się o jeden z topowych produktów na okres grillowy – pianki BBQ grill, 44 g. Sprężyste pianki można jeść same, ale najlepiej je upiec nad ogniskiem. W ciągu niecałej minuty przetworzą się w pyszny i niebanalny deser, który zasmakuje zarówno dorosłym, jak i dzieciom. Atrakcyjny wygląd i poręczny format produktu przyciągną uwagę i wyróżnią go na... Czytaj więcej »
Lubella wie, co zaproponować na nagły głód i wprowadza nową, większą pojemność przekąsek w pouchu na bazie ryżu. Lubella DiRiso XXL to 170 g pysznej przyjemności w dwóch nowych smakach. Produkt to kompozycja ryżu i owoców w wygodnym opakowaniu. Czytaj więcej »
Nowość od Lubelli to pożywność owsianki i moc owoców superfoods. Marka wprowadza dwa gęste i pożywne in&outy pozytywnie przyczyniające się do funkcjonowania organizmu. Owsianki Lubella to sprawdzona i pyszna alternatywa dla śniadań, które masz zawsze pod ręką. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka wprowadza dwie nowe odsłony przekąski w pouchu – Lubella Owsianka z... Czytaj więcej »
Linia produktów Bakuś Shake & Fun to nowe, pitne jogurty dla dzieci. Guma balonowa i wata cukrowa to unikalna formuła połączenia mlecznych napojów i zaskakujących, dziecięcych smaków. Czytaj więcej »
Twist bubble to jogurt pitny, który wyróżnia się obecnością owocowych kulek, które nadają mu niepowtarzalny smak i konsystencję, podobną do popularnego bubble tea. Bakoma wprowadza na rynek 3 smaki: Odlotowa Truskawka, Brzoskwinia Marakuja oraz Ananas-Kokos. Produkt będzie dostępny w kubku 210 g z dołączona słomką do picia i topperem/przykrywką, która ułatwia picie i... Czytaj więcej »
Na sklepowych półkach pojawiła się nowa linia produktów z wysoką zawartością białka od Mlekpolu, stworzona z myślą o osobach dbających o zdrowie i zrównoważoną dietę. Porcja Łaciaty Protein+ jest wartościowym posiłkiem, który dostarcza organizmowi do 29 g białka. Inne atuty produktów marki Łaciaty Protein+ to niska zawartość węglowodanów, zero dodatkowego cukru oraz... Czytaj więcej »
Serki śmietankowe Twój Smak w plastrach OSM Piątnica wytwarzane są z najwyższej jakości mleka i wyróżniają się wyśmienitym, kremowym smakiem, prostym składem oraz niezwykłą łatwością użycia. Dostępne są w trzech wariantach: naturalnie śmietankowym, z ziołami oraz z pomidorami, papryką i bazylią. Znakomicie sprawdzają się jako dodatek do pieczywa, a także w wielu... Czytaj więcej »
Nowe bagietki do hot dogów: Schulstad PEŁNOZIARNISTY Hot Dog i Schulstad BŁONNIKOWY Hot Dog stworzone w ramach oferty DUŻO DOBRA. Dbałość o zdrowie konsumentów to jeden z głównych filarów strategii zrównoważonego rozwoju marki Schulstad. Nowe produkty odpowiadają na potrzeby konsumentów. Czytaj więcej »
Marka E.Wedel wprowadza do swojego portfolio nową linię produktów Wedel plus magnez. Pyszne nowości, wśród których znajdziemy zarówno czekolady, jak i batony, wzbogacone dodatkową ilością magnezu. Produkty z nowej linii są już dostępne w sklepach w całej Polsce. Czytaj więcej »
Nowe dania gotowe marki Family Fish dzięki swoim idealnie skomponowanym składnikom zachwycą zarówno każdego smakosza wykwintnych dań, jak i amatorów kulinarnych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z odkrywaniem nowych smaków. Są idealną i zdrową propozycją na każdą okazję dla wszystkich, którzy cenią swój czas: od codziennego menu po imprezy w szerszym gronie czy... Czytaj więcej »
ZM Skiba zaprasza do odkrycia najnowszej oferty – mielonego mięsa wieprzowego. Jako polska, rodzinna firma z Kaszub producent współpracuje wyłącznie z polskimi rolnikami, zapewniając świeżość i najwyższą jakość produktów. Czytaj więcej »
Smakowe kiełbaski z suszonymi pomidorami od Doliny Dobra to produkt o czystym składzie, bez konserwantów i sztucznych dodatków. Wykonane w 100% z polskiego mięsa stanowią idealną propozycję dla miłośników aromatycznych smaków. Kiełbaski z dodatkiem wyrazistych, suszonych pomidorów doskonale sprawdzą się zarówno jako przekąska, ale i danie główne z grilla. Wyroby Doliny Dobra... Czytaj więcej »
Marka HIT wzmacnia obecność w kategorii lodów. Oprócz dostępnego w sieci Żabka wariantu na patyku, od maja w sklepach Lidl można kupić lody HIT w formacie Rożka. Celem poszerzenia portfolio jest urozmaicenie oferty a także dotarcie do nowej grupy konsumentów. Czytaj więcej »
Jest pyszny, orzeźwiający i co ważne - łatwy do przygotowania, do tego idealnie komponuje się z przekąskami, sałatkami czy pizzą. Spritzer lub szprycer, jak określa go wielu, to nic innego, jak połączenie wina i wody. Legendy głoszą, że już starożytni Grecy doceniali zalety takiego trunku. Z produktami firmy Henkell Freixenet Polska przygotowanie szprycera nigdy nie było tak... Czytaj więcej »
Smakowite, lekkie, po prostu pyszne. Takie są właśnie wiosenne kanapki. Kto nie miałby na nie chrapki? Dlatego uzupełnijmy nasze zapasy o składniki, które pachną wiosną i korzystajmy z kanapkowych przepisów, bo sprawdzą się wielokrotnie na wycieczkach, wyprawach w góry i piknikach. Zobaczcie nasze ulubione połączenia! Czytaj więcej »
Na sklepowe półki trafiły dwa nowe sosy produkowane przez WSP „Społem”. Sos Kielecki prażona cebulka oraz Sos Kielecki sałatkowy z oliwkami idealnie komponują się z sezonowymi potrawami takimi, jak świeże warzywa czy dania z grilla. To propozycje dla tych, którzy szukają jakości, dobrego składu, ale też nieoczywistych połączeń smakowych. Czytaj więcej »
Już w maju portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzy się o nowość. Na sklepowe półki trafią kultowe draże czekoladowe w wersji mini. M&M’s Minis® to znany konsumentom smak w nowej, jeszcze bardziej chrupiącej odsłonie. Doskonale sprawdzą się jako dodatek do wypieków, ale też jako słodka przekąska. Czytaj więcej »
Z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie marka Żywiec przygotowała dla fanów wyjątkową niespodziankę. Po premierze utworu „Myślę sobie, Ż” Brodka x Igo, czas na kolejną kolaborację – tym razem z jednym z najbardziej rozpoznawalnych twórców plakatów w Polsce – Andrzejem Pągowskim. Artysta zaprojektował dla marki unikalną limitowaną kolekcję puszek Żywca, na których... Czytaj więcej »
Wraz z refreshingiem opakowań rusza kampania marketingowa śmietany Łaciatej. Szerokim działaniom promocyjnym marki towarzyszy zapowiedź smakowitych potraw, bo Łaciata, co wiadomo od dawna, to „Śmietana na 100%”, która pozwala przygotować wyjątkowe menu i „Procentuje pysznościami”. Czytaj więcej »
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla wszystkich, którzy prowadzą aktywny i zdrowy tryb życia oraz poszukują pysznych przekąsek o wysokiej zawartości białka. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...
Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...
Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...