Jaki wpływ na rynek alkoholi miał wzrost akcyzy, które kategorie rosły dynamicznie, a które pozostały na stabilnym poziomie i wreszcie jakie marki wiodły prym w polskich sklepach? Czytaj więcej »
Jaki wpływ na rynek alkoholi miał wzrost akcyzy, które kategorie rosły dynamicznie, a które pozostały na stabilnym poziomie i wreszcie jakie marki wiodły prym w polskich sklepach? Czytaj więcej »
Strefa kasy uważana jest w sklepie za okazję dla detalisty, w której klient kupuje więcej produktów niż sobie zaplanował. Dlatego też powinna się ona wyróżniać, a także skupiać uwagę klienta. Które produkty należą do impulsowych? Jaką ekspozycję przy kasie doradzają detaliści? Czytaj więcej »
Kaczka z zielonym groszkiem? Jeleń z jabłkiem? A może coś z cielęciną, lub z łososiem? Wątróbka z królika? Jagnięcina? Dziczyzna? Mojemu zaserwuję dzisiaj porcję z królikiem, drobiem i marchewką. Uwielbia ten smak! A jaki posiłek dostanie Twój... zwierzak? Czytaj więcej »
Jakość artykułów spożywczych coraz częściej stanowi kryterium wyborów konsumenckich. To już nie cena decyduje, który produkt znajdzie się w koszyku zakupowym. Sprawdzone marki dają gwarancję bezpieczeństwa żywności, ale klienci poszukują także artykułów posiadających znaki jakości. Czytaj więcej »
Sery są kategorią o szerokim zastosowaniu, jako składnik potraw lub samodzielna przekąska między posiłkami i cieszą się coraz większą popularnością. Z pewnością większość społeczeństwa spożywa sery, ale czy wiedzą o nich wystarczająco dużo, aby móc w pełni delektować się ich smakiem? Czytaj więcej »
Oszczędna czy rozrzutna? Świadoma decyzji zakupowych, czy działająca pod wpływem impulsu? Marka czy cena odgrywa dla niej kluczową rolę? Jaka jest Polka na zakupach? Czytaj więcej »
Słodkie, pełne owoców bogatych w witaminy, będące wspomnieniem pięknego słonecznego lata – chłodna jesień to gorący okres dla dżemów! Czytaj więcej »
Wraz z porą jesienno-zimową półki sklepowe zapełniają się produktami, które podane na ciepło rozgrzewają, posiadają bogaty owocowy smak oraz wzbogacone są witaminami. To właśnie syropy są poszukiwane przez klientów wraz z nadejściem jesieni. Dla detalisty oznacza to kategorię "must have"! Jakie syropy oraz nowości oferują producenci? Które z nich już przypadły do gustu... Czytaj więcej »
Chociaż w handlu tradycyjnym produkty chemii gospodarczej stanowią jedynie uzupełnienie asortymentu i ich znaczenie dla obrotu nie jest duże, to w okresach przedświątecznych kategoria ta nabiera na znaczeniu. Warto zatem przejrzeć sklepowe półki i zwłaszcza na ten czas poszerzyć asortyment. Czytaj więcej »
Wędliny – szynka, pasztet, kiełbasa – głównie w wersji premium, mięsa – częściej niż na co dzień – kaczka, gęś, perliczka, wyroby garmażeryjne świeże i mrożone – przede wszystkim pierogi, uszka, krokiety. To jedne z lepiej rotujących kategorii w okresie przedświątecznym. Czytaj więcej »
Boże Narodzenie charakteryzuje się wielobarwnymi smakami. Odpowiednia mieszanka przypraw do mięsa czy ryby, majonez do sałatki, bulion do sosu czy barszcz w torebce – to kategorie, których rotacja znacznie wzrasta w okresie świątecznym. Czytaj więcej »
Toasty za pomyślne święta i nowy rok Polacy wznoszą winem i wódką, alkohole z kategorii Brown Spirits kupują w formie upominku, a wieczorami w gronie przyjaciół delektują się ulubionymi piwami, grzańcami, a także sokami czy napojami bezalkoholowymi. Półka ta w każdej placówce handlowej musi być różnorodna i bogata w nowości. Czytaj więcej »
Smaki korzenne, pachnące miodem, pełne słodyczy, zarówno tradycyjne, ale także nowoczesne. Domowe wypieki – makowce, serniki, pierniki, keksy i wszystkie inne – ulubione. Przed świętami duży wzrost popytu odnotowują kategorie przypraw i dodatków do ciast, tłuszczów do pieczenia, a także ciast z proszku i gotowych wyrobów cukierniczych. Czytaj więcej »
Zbliża się najlepszy sezon dla producentów słodyczy a konsumenci na święta coraz częściej wybierają produkty z wyższej półki, o wyszukanym smaku i elegancko zapakowane. Dobrze rotują także produkty z dodatkiem czekolady, pierniki oraz ciastka korzenne. W myśl zasady – musi być słodko! Czytaj więcej »
Kawa i herbata wciąż traktowane są jako produkty tzw. pierwszej potrzeby. Aromat świeżo zaparzonej kawy, rozgrzewająca moc herbaty – smaki i zapachy ulubionych napojów gorących w okresie świątecznym nabierają wyjątkowego znaczenia. Czytaj więcej »
Październik i listopad to czas przygotowywania w sklepach świątecznych list zakupowych. Doświadczenia z ubiegłorocznego sezonu, a także prognozy ekspertów rynkowych na nadchodzący okres świąteczny pomogą polskim kupcom odpowiednio zagospodarować asortyment spożywczy. W listopadzie i grudniu – sklepowe półki wypełni bożonarodzeniowa oferta. Przygotowania czas zacząć! Czytaj więcej »
Naturalny proces produkcji oparty na tradycyjnej recepturze – to cechy charakteryzujące wódkę Żubrówkę Bison Grass. Tworzona od stuleci na bazie maceratu z trawy żubrowej jest trunkiem kojarzonym z naszym krajem. Obecnie jej walory doceniają konsumenci zarówno w Polsce, jak również poza jej granicami. Marka ma na koncie liczne nagrody i wyróżnienia, również na arenie... Czytaj więcej »
Tylko na zakupach? Czy tylko – to sprawa zupełnie indywidualna, pewne jest, że podczas zakupów na pewno. Mężczyzna to klient konkretny i zazwyczaj kupujący znane i sprawdzone produkty. Eksperymenty pozostawia kobiecie. Ale jak na każdej płaszczyźnie naszego życia – zawsze znajdzie się wyjątek od reguły. Czytaj więcej »
Zapiekanka bez ketchupu, jajko bez majonezu, parówka bez musztardy, hamburger bez sosu? Czy ktoś wyobraża sobie ulubione przysmaki bez tych dodatków? Nasze posiłki stałyby się nudne i nie tak smaczne. A na to nie możemy sobie pozwolić. Czytaj więcej »
Mrożone i schłodzone dania gotowe przeżywają prawdziwy boom sprzedażowy. Jak zgodnie przyznają detaliści, na zabieganych klientach, którzy nie mają czasu na gotowanie można całkiem dobrze zarobić. Czytaj więcej »
Chociaż stanowi podstawę kuchni włoskiej, to jego kolebką są Chiny. Do Europy sprowadzony został przez Arabów. Makaron. Doskonały do zup, dań głównych, przekąsek, przystawek i słodkich deserów! Czytaj więcej »
W każdej z kategorii obejmującej produkty dla dzieci liczą się wysoka jakość, wartości dodane i innowacje. Mały klient jest jednym z najbardziej wymagających. Czytaj więcej »
Towarzyszy nam przez cały dzień, jest podstawą śniadania, zabieramy ją do szkoły oraz pracy, jest doskonałą przekąską w ciągu dnia i smacznym akcentem na jego zakończenie. Dlatego powinna być nie tylko smaczna, ale i pełna witamin! Czytaj więcej »
Czarna, biała, zielona, owocowa – świat herbat to bogactwo produktów, smaków i ich odmian. Które z nich sprzedają się najlepiej? Jakich nowości nie może zabraknąć na sklepowych półkach? Czytaj więcej »
Kuszący smak, atrakcyjne opakowanie, źródło energii – to dlatego sięgamy po słodycze. Jaki jest polski rynek słodyczy? Co o sprzedaży słodyczy mówią sami detaliści? Czytaj więcej »
Prawidłowe odżywianie to przede wszystkim urozmaicenie codziennej diety w produkty z różnych grup, będących źródłem cennych składników. Jedne będą bogate w wapń i białko, inne w witaminy i minerały. Jakie są podstawowe zasady piramidy zdrowego żywienia? Czytaj więcej »
Standy, wobblery czy lightboxy ułatwiają komunikację z klientem, wspierają sprzedaż i uatrakcyjniają wygląd placówki detalicznej. Co sądzą o nich właściciele sklepów? Czytaj więcej »
„Mała słodka” suknia Carlo Rossi zaprezentowana przez Anię Wendzikowską urzekła publiczność bielą unikalnych storczyków oraz blaskiem milionów kryształków cukru i gwiezdnego pyłu Swarovskiego. Czytaj więcej »
Odpowiednia receptura i wysoka jakość produktów, zaufanie konsumentów i liczne grono wielbicieli, a także aktywne wspieranie sprzedaży – lider rynku alkoholi mocnych wkroczył na rynek z nowymi produktami, które już widać na półce. Póki co, to kultowe produkty Stock Polska cieszą się największą popularnością. Czytaj więcej »
O poranku, na lunch, późnym popołudniem, na zimno, ciepło, z mlekiem, lodami, odrobiną likieru – kawę i herbatę można serwować na tysiąc sposobów! Które produkty sprzedają się najlepiej? Odpowiedzi jak zwykle szukamy w sklepach... Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
W ramach ogólnopolskiego programu „WINIARY Pomagamy w...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...