Seria produktów, która bije rekordy sprzedażowe, nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie – Arola – Odświeżacz Powietrza 400 ml, zostaje powiększona o dwa nowe, wielowarstwowe zapachy. Czytaj więcej »
Seria produktów, która bije rekordy sprzedażowe, nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie – Arola – Odświeżacz Powietrza 400 ml, zostaje powiększona o dwa nowe, wielowarstwowe zapachy. Czytaj więcej »
Luksja, marka znana z umiejętności łączenia wyjątkowych składników pielęgnacyjnych i intrygujących zapachów, obchodzi w tym roku swoje 30. urodziny. W ramach podziękowania za swój okrągły jubileusz, przygotowała dla konsumentów wiele atrakcji. Jedną z nich jest loteria konsumencka, w której do wygrania będzie samochód! Jubileusz to idealna okazja nie tylko do świętowania,... Czytaj więcej »
Najnowsza linia preparatów do włosów Konopie Cannabis Seed marki Joanna została stworzona z myślą o delikatnych i uwrażliwionych włosach. Czyli takich, które wymagają wzmocnienia, nawilżenia, ochrony oraz delikatnej pielęgnacji. W skład linii wchodzą trzy produkty: szampon nawilżająco-wzmacniający, odżywko-maska oraz wcierka. Czytaj więcej »
Nowość od Bref – linia kostek do toalet ProNature jest odpowiedzią na potrzeby środowiska i coraz bardziej świadomych ekologicznie konsumentów. Produkt dostępny w dwóch wariantach: Grejpfrut oraz Mięta&Eukaliptus. Czytaj więcej »
Attis Premium to luksusowe mydełko w płynie o przyjemnym, esencjonalnym zapachu. Bardzo wydajne. Do produkcji użyto najwyższej jakości surowców. Czytaj więcej »
W trosce o ochronę środowiska naturalnego w firmie Gold Drop powstał projekt wdrożenia do produkcji serii wyrobów ekologicznych z oznakowaniem SWAN a w trosce o osoby z problemami skóry oraz ze skłonnością do alergii produkty dodatkowo zostało opatrzone (certyfikowane) logiem Asthma Allergy (AA). Czytaj więcej »
Do portfolio produktów do prania marki E dołączają kapsułki E Aromaterapia Malezyjska Orchidea i Drzewo Sandałowe. Wraz z żelem i proszkiem w tym samym wariancie, zapewniają konsumentowi kwiatową podróż przez zmysły, przy jednoczesnym skutecznym usuwaniu plam, dzięki formule z 6 aktywnymi enzymami. Wyjątkowa formuła wzbogacona olejkami eterycznymi ma teraz jeszcze bardziej... Czytaj więcej »
Seria „Barwa Naturalna” korzysta z tradycyjnych receptur opartych o naturalne roślinne składniki. Nowością są produkty z na bazie ryżu oraz bawełny. Po udanej premierze odmładzającego szamponu i odżywki ryżowej, do oferty na wiosnę br. zostaną dołączone kolejne produkty inspirowane domowymi zabiegami oczyszczania i regeneracji skóry wodą ryżową: woda micelarna do... Czytaj więcej »
20 lutego br. nastąpiło ponowne otwarcie sklepu Rossmann w Galerii Twierdza Kłodzko, po trwającym niespełna miesięcznym okresie remontu. Marka przedłużyła także kontrakt najmu powierzchni w centrum. Galeria Twierdza Kłodzko jest największym centrum handlowym w regionie. Centrum w tym roku obchodzi 10-lecie działalności. Czytaj więcej »
Zauważalnym trendem w pielęgnacji przeciwstarzeniowej jest sięganie po preparaty oparte na sprawdzonych naturalnych składnikach. Zależy nam, żeby przede wszystkim były skuteczne i umożliwiały uzyskanie zauważalnych efektów w możliwie krótkim czasie. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Violetty Kani, Commercial Director w Ravi kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Pozwól skórze oddychać! Pod takim hasłem wystartowała właśnie kampania NIVEA, do której marka zaprosiła Agnieszkę Radwańską. Czytaj więcej »
Rok 2019, to z pewnością będzie rok Pol-Hun. Na rynku już pojawiły się dwie nowości produktowe, a kalendarz wdrożeń zapowiada się imponująco. Czytaj więcej »
Płyn do czyszczenia płyt ceramicznych i stali nierdzewnych Splash to rewolucja w domowych porządkach! Koniec z uporczywymi do usunięcia plamami, odciskami palców, zaciekami. Czytaj więcej »
Carex Unicorn Magic to nowy wariant antybakteryjnego mydła dla dzieci, który przeniesie Was na sam szczyt kolorowej tęczy! Zawarty w nim naturalny składnik – antybakteryjny kwas mlekowy – łagodnie obniża pH skóry, przez co stwarza niekorzystne środowisko do rozwoju bakterii. Kolorowe opakowanie i słodki zapach waty cukrowej zamienią zwykłe mycie rąk w zabawę, którą pokocha... Czytaj więcej »
Kostka toaletowa New Power to najnowsza propozycja marki Clean Therapy. Produkt posiada innowacyjną, składaną zawieszkę, która pozwala na optymalizację rozmiaru opakowania, co przekłada się na oszczędność miejsca na półce. Czytaj więcej »
Mycie naczyń nie należy do ulubionych domowych zajęć. Jest kłopotliwe, aczkolwiek konieczne. Czy może być przyjemniejsze? Łatwiejsze? Marka Paclan oferuje nowy produkt na stare problemy. Czytaj więcej »
Idealnie czysta patelnia z teflonu bez zarysowań? To możliwe dzięki zmywakowi Pur Active od Viledy! Czytaj więcej »
Choć w social media co jakiś czas pojawiają się aktywistki, które namawiają do zaniechania depilacji i porzucenia maszynek do golenia, Polki raczej nie traktują tych nawoływań serio. Kochamy, gdy nasza skóra jest idealnie gładka i dlatego chętnie sięgamy po rozwiązania, które na dłużej pozwalają pozbyć się niechcianego owłosienia na ciele czy twarzy. W tej kwestii numerem... Czytaj więcej »
Carex Unicorn Magic to nowy wariant antybakteryjnego mydła dla dzieci, który przeniesie Was na sam szczyt kolorowej tęczy! Zawarty w nim naturalny składnik antybakteryjny kwas mlekowy łagodnie obniża pH skóry, przez co stwarza niekorzystne środowisko do rozwoju bakterii. Kolorowe opakowanie i słodki zapach waty cukrowej zamienią zwykłe mycie rąk w zabawę, którą pokocha cała... Czytaj więcej »
Szampony do włosów, ,, pieluchy”, zdrowa żywność, a nawet odzież czy wino - to jedne z licznych produktów goszczących na półkach Rossmanna, który stał się dla Polaków synonimem drogerii. Obok niego wyrósł różowy gracz - Hebe, który sukcesywnie powiększa grono zaufanych klientów. Czy Hebe jest w stanie zdetronizować Rossmanna? W którą stronę podąża polski rynek... Czytaj więcej »
Rok 2019, to z pewnością będzie rok Pol-Hun. Na rynku już pojawiły się dwie nowości produktowe, a kalendarz wdrożeń zapowiada się imponująco. Czytaj więcej »
W dobie powszechnego użycia plastiku, rozwiązania pozwalające na ponowne przetwarzanie tworzyw sztucznych, mogą mieć znaczący wpływ na przyszłą kondycję środowiska naturalnego. Dzięki działaniom Procter & Gamble dążącym do idei gospodarki o obiegu zamkniętym, na polskim rynku dostępne są produkty Lenor i Lenor Unstoppables, których butelki w 50% wykonane są z materiałów... Czytaj więcej »
W 2019 roku stawiamy na trend eko! W ten nurt idealnie wpisują się produkty z linii Sollux Organic. Jest to innowacyjna linia środków do utrzymania czystości w domu, stworzona z myślą o alergikach, osobach ze szczególnie wrażliwą skórą oraz wszystkich tych, którym bliska jest troska o środowisko. Dodatek naturalnych olejków w recepturach wzmaga właściwości czyszczące i... Czytaj więcej »
Płyn do czyszczenia płyt ceramicznych i stali nierdzewnych Splash od General Fresh to rewolucja w domowych porządkach! Koniec z uporczywymi do usunięcia plamami, odciskami palców, zaciekami. Łatwość aplikacji, skuteczność, obłędnie różowy kolor – sprawią, że nowy produkt Splash, bardzo szybko stanie się przyjacielem każdej Królowej domu. Czytaj więcej »
E-sklep sephora.pl świętuje swoje piąte urodziny! Sephora.pl to perfumeria o największych obrotach w całej sieci SEPHORA, notująca rokrocznie dwucyfrowe wzrosty. W ostatnim roku liczba odwiedzin rosła w tempie 50%-60% rok do roku. Z okazji piątych urodzin na klientów czeka oferta specjalna przygotowana przez perfumerię on-line. Czytaj więcej »
Michał Osuch, Retail & Asset Senior Manager Poland & Baltics...
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
To wyjątkowy przysmak, który łączy w sobie klasyczną...
Te unikalne produkty to prawdziwa eksplozja kwaśnych smaków...
E.Wedel i Mini Melts po raz pierwszy łączą swoje siły...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...