Jak prawidłowo je ustawić...? Czytaj więcej »
Jak prawidłowo je ustawić...? Czytaj więcej »
Produkty impulsowe są ważnym elementem handlu. Dzięki nim sklepy generują dodatkowy obrót, wzbogacają swoją ofertę asortymentową i tworzą ciekawe ekspozycje w strefie kasy. Czytaj więcej »
O nowościach produktowych dla młodszych i starszych konsumentów, wsparciu sprzedaży produktów oraz o tym, jak być numerem jeden na tle konkurencji opowiada Scott Brankin, Country Manager, Bahlsen Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O silnej rynkowej pozycji kawy Tchibo, wiedzy i doświadczeniu w produkcji kawy oraz o właściwościach zdrowotnych wynikających z jej picia opowiada Beata Majchrzak, Kierownik ds. Zarządzania Kategorią, Tchibo Warszawa Czytaj więcej »
Sezon grillowy już rozpoczęty. Podczas majowych dni wolnych Polacy grillowali i nadal grillować będą. Przed nami całe lato – słoneczne dni i ciepłe wieczory. Zatem Drodzy Detaliści sklepowych lodówek i półek uzupełnianie czas zacząć! Czytaj więcej »
Ceny rosną, kupujących nie przybywa, a w okolicy buduje się kolejny market. To problemy, które doskwierają niejednemu detaliście. Warto więc być konkurencyjnym nie tylko cenowo i asortymentowo, ale także znaleźć inne sposoby na przyciągnięcie klienta. Po pierwsze – nie odstraszajmy! Czytaj więcej »
Oferta środków do prania jest imponująca – możemy wybierać pomiędzy proszkami, żelami, płynami, opakowaniami małymi, dużymi, saszetkami. Jak zatem prawidłowo skomponować sklepową półkę? Jakie są trendy rynkowe? Czytaj więcej »
O to, dlaczego ją uwielbiają, czym są chwile z kawą i dlaczego bez niej Życie nie byłoby tak piękne – zapytaliśmy kobiety zawodowo związane z kawą. Czytaj więcej »
Kawa kojarzy nam się z czymś przyjemnym, smacznym, z chwilą relaksu, ze spotkaniem z najlepszą przyjaciółką, z którą jest tyle spraw do obgadania. Czytaj więcej »
Rynek produktów dla dzieci, zarówno żywności, napojów, jak i kosmetyków jest bardzo perspektywiczny. Rodzice starają się zapewnić swoim pociechom, to co najlepsze. Wystarczy pamiętać o pewnych regułach, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie. Czytaj więcej »
O ulubionym sklepie, wzorowym wyposażeniu i codziennych zakupach z Karolem Okrasą rozmawia Monika Dawiec Czytaj więcej »
Czy każde naśladownictwo opakowania towaru jest zakazane? Czytaj więcej »
Kiedyś drażniły i przeszkadzały. Dzisiaj detaliści nie wyobrażają sobie, aby placówka mogła bez nich przynosić dobre dochody. Mowa o materiałach POS. Czytaj więcej »
Felieton Krzysztofa Skiby Czytaj więcej »
O początkach historii piwa Pilsner Urquell, jego miłośnikach i niezmiennej od 170 lat recepturze oraz wsparciu sprzedaży w handlu rozmawiamy z Pawłem Półtorakiem, Brand Managerem Pilsner Urquell w Kompanii Piwowarskiej S.A. Czytaj więcej »
Gotowe leczo, gołąbki, naleśniki, pizza, dania chińskie czy wegetariańskie – to tylko jedne z wielu propozycji potraw, które można przygotować w 5 minut! I po co dźwigać całe siatki zakupów z produktami na obiad, stać przy garnkach i gotować w biegu tuż po przyjściu z pracy? Lepiej poświęcić ten czas na spacer, wyjście do kina czy po prostu leniuchowanie. Z takiego... Czytaj więcej »
O daniach gotowych, nowościach produktowych i nagrodach potwierdzających solidność zarówno produktów, jak i samej firmy, rozmawiamy z Dagmarą Mikulską, Prezes Virtu Czytaj więcej »
O porannych śniadaniowych zakupach i miłych sprzedawcach opowiada Zygmunt Chajzer – wieloletni dziennikarz Programu I Polskiego Radia, gospodarz znanych programów rozrywkowych i teleturniejów, a także wielbiciel siatkówki. Czytaj więcej »
Poranny posiłek powinien zawierać wszystkie niezbędne komponenty odżywcze, dlatego musi być złożony z różnorodnych produktów. Odpowiednio dobrane składniki, niczym puzzle stworzą wzorową całość śniadaniową, która dostarczy energii na resztę dnia. Podpowiemy zatem jakie produkty warto mieć na półkach. Czytaj więcej »
To jak żyjemy i funkcjonujemy na świecie ma wpływ na stan naszego zdrowia, ale także na środowisko. BIO żywność, ekologiczne produkty i zdrowy styl życia to nie tylko „moda”, ale coraz częściej świadomy wybór. BIO klientów z roku na rok będzie przybywało. Czytaj więcej »
Wiosna w pełni. Słońce świeci coraz mocnej, a po zimie nie widać już śladu. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni zrzucają zbędne kilogramy, jedzą zdrowo i lekko. Częściej kupują produkty typu Fit czy 0%. Bo wiosna to czas zmian. Zmian na lepsze i lżejsze. Czytaj więcej »
Dla tych, którzy wykazują mniejsze zdolności organizacyjne, każdy dzień ciągnie się jak makaron, jest im źle i nieustannie szaro. Mimo, że w spółce Makarony Polskie S.A. właściwie makaron ciągnie się codziennie, to jednak z pewnością nie można powiedzieć o firmie tego, że panuje w niej stagnacja i monotonia. „Rozpoczynaliśmy od stosunkowo niedużej działalności... Czytaj więcej »
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu to bardzo pozytywny trend, który coraz łatwiej i wyraźniej możemy zaobserwować wśród firm działających na naszym rodzimym rynku. Całym sercem pochwalamy taką działalność. Czytaj więcej »
Świeże firanki, wyprane dywany i przede wszystkim idealnie czyste i pachnące ubrania wszystkich domowników to wizytówka wzorowej gospodyni. A każde pranie zaczyna się od proszku lub płynu, czasem odplamiacza bądź wybielacza, a kończy na płynie do płukania. Czytaj więcej »
W państwach UE średnio prawie jedna trzecia transakcji realizowana jest za pomocą kart płatniczych. Dla detalistów wynika z tego jeden wniosek: wprowadzenie możliwości płacenia kartą będzie konieczne. Prędzej czy później zrobi to nasza konkurencja i klienci będą oczekiwali możliwości płatności bezgotówkowych także od nas. Jednak nie ma powodów do obaw – posiadanie... Czytaj więcej »
O nowoczesnych systemach sprzedaży adresowanych do sklepów, hurtowni, magazynów oraz działów handlowych rozmawiamy z Arkadiuszem Mazurem, Kierownikiem Działu opieki posprzedażnej, InsERT S.A. Czytaj więcej »
Ekspozycja półek z napojami Czytaj więcej »
Wraz z nadejściem wiosny i cieplejszych dni możemy śmiało powiedzieć, że powoli zaczyna się czas napojów. Z każdym dniem klienci chętniej będą sięgać po wodę, soki, nektary, napoje gazowane i niegazowane oraz po energetyki. A więc nadszedł czas wiosennych porządków na sklepowych półkach z napojami! Czytaj więcej »
Na polskim rynku z powodzeniem funkcjonują zarówno piwni giganci, jak i małe regionalne browary. Konsumenci chętnie sięgają po marki najbardziej popularne oraz te mniej znane, dostępne tylko na lokalnych rynkach. Czytaj więcej »
W wielu czasopismach możemy przeczytać, że Polacy kupują coraz więcej serów. Jak sprawić, aby było to widoczne także w naszym sklepie? Na początek trzeba przeczytać poniższy tekst, zastanowić się, co wymaga u nas poprawy i przystąpić do wprowadzenia zmian.15 praktycznych porad dzięki którym uda się sprzedać jeszcze więcej sera. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierowniczka Komunikacji...
Wywiad z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Grupy Colian....
Trzy pytania do Karoliny Godzińskiej, Dyrektora Sprzedaży...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
Talarki waflowe to nowa kategoria produktów marki Lekorna –...
Poznaj STIXY od HELIO – pyszne frytki z polskich suszonych...
Ciastko z nadzieniem kakaowo-bananowym to innowacyjna...
W linii Almette pojawiły się dwie nowości – Almette lekki...
Twist Bubble Tea wychodzi poza kategorię tradycyjnych...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...