Pol-Hun rozszerza portfolio produktów pod marką Splash (General Fresh) o dwie nowe pozycje. Czytaj więcej »
Pol-Hun rozszerza portfolio produktów pod marką Splash (General Fresh) o dwie nowe pozycje. Czytaj więcej »
4 nowe warianty dobrze znanych żeli pod prysznic Kamill zachwycają zapachem, który rozpieszcza zmysły i ciało. Zawarte w nich olejki skutecznie nawilżają i regenerację przesuszoną skórę, dzięki czemu nadadzą jej promiennego wyglądu i świeżości. W skład linii wchodzą żele pod prysznic Kamill 250 ml: Mleczko kokosowe, Kwiat Migdału, Kwiat Wanilii oraz Magiczne Chwile z... Czytaj więcej »
Attis Premium luksusowe mydełko w płynie o przyjemnym, esencjonalnym zapachu. Bardzo wydajne. Do produkcji użyto najwyższej jakości surowców. Czytaj więcej »
Kosmetyczne zestawy prezentowe to nieodłączny element Świąt. Na listach zakupów świątecznych zawsze zajmują wysokie miejsca. Kuszą nowoczesnym designem, ciekawym połączeniem nowości produktowych, a także tym, że dosyć często występują w limitowanej edycji. Cieszą zmysły kolorami, zapachami i eleganckim wyglądem opakowań. Spełniają oczekiwania każdej nowoczesnej kobiety. Czytaj więcej »
Receptury Serii Prebiotycznej opracowane zostały dla osób z problemami skórnymi, cierpiących na alergie, o skórze wrażliwej i łatwo ulegającej podrażnieniom. Ich formuły oparte są na delikatnych detergentach oraz wzbogacone w substancje łagodzące, ochronne oraz wspierające rozwój pożytecznej flory bakteryjnej nie zawierają parabenów, barwników, mydła, alergenów, SLES i SLS,... Czytaj więcej »
Dłuższe i chłodniejsze wieczory najprzyjemniej spędza się w domu. Aromatyczna kąpiel z ręcznie robionymi muffinkami, kulami i solami to nie tylko sposób na relaks, ale i zadbaną skórę w dobrej kondycji. Czytaj więcej »
Im chłodniej na zewnątrz, tym bardziej sucha i popękana staje się skóra na dłoniach. Niskie temperatury, opady deszczu, śniegu i silny wiatr, mogą podrażniać naskórek. Sposób? Odpowiednia pielęgnacja, która chroni ręce jak niewidzialne rękawiczki. Czytaj więcej »
Modelka preferuje delikatny, a jednocześnie bardzo kobiecy makijaż. Zazwyczaj wybiera kosmetyki w ciepłych odcieniach i nie zapomina o konturowaniu twarzy. Ważnym elementem jej make-upu są perfekcyjnie wytuszowane rzęsy, a seksownego looku dodaje płynna, nawilżająca pomadka lub błyszczyk w pastelowym, różowym odcieniu. Przy mocno zaakcentowanych oczach i perłowym cieniu na... Czytaj więcej »
Trenerka, którą zdecydowanie częściej możemy oglądać w sportowym stroju niż w wieczorowej sukni, na sali treningowej najczęściej prezentuje się w wersji sauté. Po ćwiczeniach zwykle tylko delikatnie podkreśla usta i tuszuje rzęsy, bo na co dzień w kwestii makijażu jest minimalistką. Kiedy jednak trzeba się zaprezentować na czerwonym dywanie, oddaje się w ręce... Czytaj więcej »
Badanie Meaningful Brands jest pomiarem siły marki opartym o metodologię sieci Havas i do tej pory na świecie zostało zrealizowane 8 razy. Wnioski z badania pokazują, że w Polsce spośród badanych marek w kategorii kosmetycznej, najwyższy wskaźnik MBI mają Nivea oraz Ziaja. Czytaj więcej »
Była dziennikarka przyznaje, że dba o to, by na oficjalnych imprezach wyglądać nienagannie. I choć ma swoje ulubione kosmetyki – czerwoną pomadkę i róż do policzków, to jej toaletka nie jest przepełniona, bo zamiast wielu przypadkowych produktów, wybiera tylko takie, które są dopasowane do jej rodzaju ceru i produkowane z wysokiej jakości składników. Czytaj więcej »
Ciepły brąz na powiekach i czerwień na ustach – tak powinien wyglądać makijaż na jesień i zimę 2018/2019. Trendy wyznaczają obecnie nie tylko słynni wizażyści, lecz przede wszystkim popularne w internecie celebrytki. Czytaj więcej »
Zauważalnym trendem w pielęgnacji skóry jest obecnie sięganie po preparaty oparte na sprawdzonych naturalnych składnikach. Zależy nam, by były bezpieczne, a jednocześnie działy skutecznie i umożliwiały uzyskanie zauważalnych efektów w możliwie krótkim czasie. Czytaj więcej »
Wartość rynku artykułów chemii gospodarczej szacowana jest na około 9 mld zł. Jak wynika z raportu PMR, do 2021 roku będzie on systematycznie rósł w tempie około 2% rocznie. Wraz ze wzrostem sprzedaży produktów chemicznych zmieniają się też wobec nich oczekiwania klientów. Od prostych potrzeb przez pęd do perfekcji konsumenci doszli do momentu, w którym oczekują maksymalnego... Czytaj więcej »
Cienkie i ultracienkie, zapachowe, oddychające, o odpowiednim rozmiarze, inne na dzień, inne na noc, mniejsze opakowanie w podróż, to bardziej ekonomiczne do domowego użytku. Higiena kobieca skrywa wiele sekretów. Czytaj więcej »
Sezon jesienny to intensywny okres targowy dla Ravi Sp. z o.o. Firma w dniach 11-12.09.2018 r. uczestniczyła w 4 Jesiennych Targach Grupy PSB jak również w dniach 14-15.09.2018 r. w Targach wewnętrznych Grupy Majster Budowlane ABC. Jak co roku stoiska zgromadziły tłumy odwiedzających, co zaowocowało zawarciem wielu kontraktów. Kolejną dużą imprezą, na której Ravi Sp. z o.o.... Czytaj więcej »
W dniach 19-21 września firma Pol-Hun wzięła udział w targach IAW COLOGNE 2018. Czytaj więcej »
Luksja to marka, której produktom od 30 lat ufają kolejne pokolenia Polek. Jest czołową marką w kategorii mydeł i cieszy się rosnącą sprzedażą. Sekretem są doskonale dobrane składniki, które sprawiają, że dłonie stają się najpiękniejszą wizytówką, a zmysłowe zapachy wprowadzają w pozytywny nastrój podczas każdego mycia. Czytaj więcej »
Nowa linia Dermika Bloq-Age to progresywne odmładzanie skóry w rytmie dzienno-nocnym z efektem anti-pollution. W ciągu dnia blokuje dewastujące zanieczyszczenia i promieniowanie, aby wyhamować procesy dziennego starzenia. Dzięki temu, skóra chroniona przed uszkodzeniami i zdopingowana odmładzającą witaminą C i ektoiną, maksymalizuje efekty nocnej odnowy. Czytaj więcej »
Jesienią tego roku zostanie przeprowadzona kampania reklamowa w internecie, prasie handlowej oraz radiu – produktu Dix Professional express cleaner. Firma Gold Drop w swojej ofercie posiada produkty specjalistyczne. Szczególnie godna polecenia jest seria Dix Professional, a w niej cieszący się największą popularnością wśród klientów Dix Professional express cleaner – środek do... Czytaj więcej »
Firma BRIPOX producent kleju KROPELKA i POXIPOL właśnie wprowadza na rynek unikatowy klej o nazwie TADAM. Pierwszy klej do butów, a w szczególności do butów sportowych, które doznają częstych, zróżnicowanych i dużych naprężeń co może spowodować oderwanie noska, podeszwy, brzegu lub piety. TADAM sklei wszystko w 30 sekund i po 3 godzinach możemy biegać. Ten produkt to... Czytaj więcej »
Blogerka pozytywnie ocenia otwartość polskiego rynku kosmetycznego na stale pojawiające się nowości. Chętnie sięga zarówno po nowe kosmetyki kolorowe, jak i produkty do pielęgnacji, uważa bowiem, że podstawą udanego makijażu jest zdrowa i zadbana skóra. Red Lipstick Monster pojawiła się ostatnio na premierze w sieci Sephora światowych marek Anastasia Beverly Hills i Christophe... Czytaj więcej »
Anastasia Beverly Hills to potęga wśród marek beauty. Znana jest przede wszystkim z wysokiej jakości kosmetyków do makijażu brwi, palet cieni oraz produktów do konturowania. Wszystkie zostały zaprojektowane tak, aby umiejętnie wymodelować twarz i podkreślić jej piękno. Z kolei marka Christophe Robin proponuje szeroką gamę produktów pielęgnacyjnych do włosów naturalnych lub... Czytaj więcej »
Modelka przywiązuje dużą wagę do pielęgnacji włosów. Jej zdaniem uzyskanie ciekawej stylizacji jest niemożliwe, gdy włosy nie są zdrowe, dlatego regularnie stosuje kosmetyki zapewniające im dobrą kondycję. Ma swoje ulubione produkty z solą morską, chętnie testuje jednak sezonowe nowości. W poniedziałek pojawiła się w sieci Sephora na premierze kosmetyków do makijażu... Czytaj więcej »
Bakterie kwasu mlekowego mają zbawienny wpływ na mikroflorę organizmu, ponieważ poprawiają odporność. Okazuje się, że nie tylko wewnątrz ciała. Dowiedziono naukowo, że używając kosmetyków z prebiotykami lub probiotykami, skóra wzmacnia się i staje się bardziej odporna na szkodliwe czynniki zewnętrzne. Czytaj więcej »
Trwa II edycja konkurs Ofeminin Beauty Influencer Awards powered by Sephora. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych w Polsce influencerek zajmujących się tematyką beauty. Partnerem tytularnym tegorocznej, II edycji, jest Sephora – ulubiona marka pokolenia millenialsów i generacji Z. Nagrodę w kategorii Trendsetter of The Year przyznawaną przez Sephora, wręczy gość specjalny... Czytaj więcej »
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Marcin Kukliński, Prezes Zarządu ZPC Otmuchów...
Firma MAXPOL rozpoczęła działalność w zakresie organizacji...
System kaucyjny w Polsce rewolucjonizuje podejście do...
Michał Osuch, Retail & Asset Senior Manager Poland & Baltics...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Kości nadziewane Dogway to unikatowe na polskim rynku...
To wyjątkowy przysmak, który łączy w sobie klasyczną...
Te unikalne produkty to prawdziwa eksplozja kwaśnych smaków...
E.Wedel i Mini Melts po raz pierwszy łączą swoje siły...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...