Osoby obsługujące sklep przez całą zmianę chodzą w maseczkach i co chwilę dezynfekują dłonie. Mamy też pleksy przy kasach, co jednak stanowi utrudnienie dla nas, jako pracowników, ale też dla klientów. Kolejnym problemem są kolejki w hurtowniach, wcześniej wychodziły one na zewnątrz, teraz znajdują się w środku, ale wciąż są. Obecnie z dostępnością towarów nie ma kłopotu, wcześniej było nieco gorzej. Utrudnieniem też jest brak przedstawicieli handlowych. Do tej pory nie przyjeżdżali w ogóle, ostatnio jeden z nich pojawił się po długiej przerwie. Mamy problem np. z kapslami, które w ramach promocji powinny być wymienione na piwo. W większości przypadków mamy kontakt telefoniczny z przedstawicielami. Hurt & Detal w tym trudnym czasie jest nieocenionym źródłem wiedzy. Jak tylko pojawia się w sklepie przeglądam co nowego słychać w branży, czytam wypowiedzi innych detalistów, chce być na bieżąco z przepisami oraz nowościami wchodzącymi na rynek.
Dariusz Kucharzyk, Właściciel sklepu we Włocławku
tagi: bezpieczeństwo , Daiusz , Kucharczyk , Włocławek , sklep , komentarz ,
W 2024 r. masło w sklepach w porównaniu do 2023 r...
W 2024 roku Grupa Muszkieterów osiągnęła łączny obrót w...
Z rejestrów policyjnych wynika także, że w ub.r. stwierdzono...
Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję...
Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy...
62% firm MŚP wspiera dobrostan psychiczny pracowników i robi...
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu...
Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców...