„Zrealizowaliśmy ważne inwestycje, dzięki którym zwiększamy potencjał produkcyjny oraz realizujemy nasze cele społecznej odpowiedzialności. W sześciu oddziałach Grupy Sokołów uruchomiliśmy instalacje fotowoltaiczne, które pozwalają nam ograniczać zużycie surowców naturalnych oraz optymalizować koszty produkcji. Wprowadziliśmy kolejne nowości do asortymentu, wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom konsumentów. Planujemy też nadal rozwijać nasze portfolio, dostarczając wysokiej jakości produkty, takie jak m.in. mięsne przekąski, parówki czy wyroby z linii Sokoliki. Naszym priorytetem jest spełnianie oczekiwań klientów, którzy cenią nasze marki, darzą je zaufaniem i chętnie po nie sięgają."
tagi: Sokołów , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...