HURT & DETAL - Magazyn Kupców Polskich to jedno z najbardziej znaczących na rynku prasy branżowej, ogólnopolskie pismo FMCG. Jest jednym z trzech tytułów, które według opinii detalistów najlepiej wspierają i zwiększają ich sprzedaż.* Czytaj więcej »
HURT & DETAL - Magazyn Kupców Polskich to jedno z najbardziej znaczących na rynku prasy branżowej, ogólnopolskie pismo FMCG. Jest jednym z trzech tytułów, które według opinii detalistów najlepiej wspierają i zwiększają ich sprzedaż.* Czytaj więcej »
„FOOD from POLAND” – anglojęzyczny magazyn specjalistów branży FMCG – obecny jest na wielu prestiżowych, międzynarodowych targach spożywczych. Reprezentuje rodzimy rynek FMCG wśród tysięcy wystawców z całego świata. Dzięki obecności magazynu „FOOD from POLAND” na imprezach tego typu wiedza na temat polskich produktów szybkozbywalnych jest w jeszcze większym stopniu... Czytaj więcej »
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
„Mamy apetyt na przyszłość”...
Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Generalny Perfetti Van Melle...
Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i...
O czynnikach, które obroniły kategorię, jej rozwoju...
Już co trzecie opakowanie jaj pochodzi z chowów alternatywnych...
Co trzeci Polak spośród regularnie kupujących online...
Z analizy blisko 14,5 tys. gazetek promocyjnych wynika, że w...
SMAKKi GASTROTARGI to targowy event B2B dla firm i osób...
Ponad 11 tys. drużyn z 99% powiatów w Polsce – takim...
Netto po raz kolejny z rzędu dołącza do Świątecznej...
Już po raz 9. został przeprowadzony Plebiscyt Czytamy...
Sieć została Partnerem Strategicznym Targów Polskich Win i...
Marka Smak tuż przed Wielkanocą wprowadza dwie nowości w...
Rama Crema 31% to doskonała, roślinna alternatywa dla...
Rodzina serków z krówką Rolmlecz poszerzyła się o kolejny...
Zupy-krem marki GO.TO.VO to linia pysznych i naturalnych dań...
Tej wiosny, dzięki marce JemyJemy oraz nowej Zupie...
Wystartowała jedna z największych polskich kampanii...
Sephora przygotowała konkurs – niespodziankę...
Akcja promocyjna, odbywająca się pod hasłem „Do wyboru, do...
Wawel wspiera nową kampanią swoją ofertę wiosenną, w tym...
Po dużym sukcesie działań reklamowych ze Smolastym, firma...