Mokate od ponad ćwierć wieku jest uznanym polskim producentem napojów gorących. Szeroki asortyment kaw i herbat cieszy się nieustająco dużym powodzeniem zarówno wśród klientów, jak i właścicieli sklepów i sprzedawców. Czytaj więcej »
Mokate od ponad ćwierć wieku jest uznanym polskim producentem napojów gorących. Szeroki asortyment kaw i herbat cieszy się nieustająco dużym powodzeniem zarówno wśród klientów, jak i właścicieli sklepów i sprzedawców. Czytaj więcej »
Najwyższej jakości naturalne składniki, uznanie i zaufanie klientów – to najważniejsze wartości charakteryzujące produkty Herbapol-Lublin. Istniejąca na rynku od 67 lat firma podbiła serca konsumentów i na stałe zagościła w polskich domach. Czytaj więcej »
W Ukrainie współczesne sieci handlowe pojawiły się nie od razu. Za czasów radzieckich istniał zcentralizowany system sieci handlowych, w którego skład wchodziło ponad 800 tys. placówek handlowych (gastronomy, uniwersamy, pawilony), z czego 116 tys. znajdowało się na terytorium Ukrainy. Była to jedna z największych sieci handlu detalicznego artykułami spożywczymi na całym... Czytaj więcej »
Historia pamięta czasy, gdy na zakupy trzeba było chodzić z kartkami. Brak towaru na półkach, nocne kolejki i Polacy, którzy chcieli kupić cokolwiek innego niż powszechnie dostępny ocet. Dzisiaj sytuacja jest zgoła odwrotna – nadwyżka podaży produktów i ogromna liczba sklepów sprawiają, że kupujący jest coraz bardziej wymagający. Z kolei detaliści podejmują różnorodne... Czytaj więcej »
Charakterystyczny czerwony kubek z białym logo i wyrazisty mocny smak oraz zapach. O czym mowa? Oczywiście o kawach Nescafé! Innowacja połączona z tradycją, silny brand i nowoczesne podejście do promocji – to wszystko łączy się w marce, która przez lata zyskała zaufanie wielbicieli kawy na całym świecie. Czytaj więcej »
Ponad 160 tys. gości z sektora przemysłu i handlu FMCG ze 192 krajów świata odwiedziło tegoroczne targi spożywcze ANUGA w Kolonii. Była to rekordowa, zarówno pod względem liczby gości, jak i wystawców, edycja kolońskiego wydarzenia. Od 10 do 14 października swoje produkty zaprezentowało ponad 7 tys. wystawców ze 108 krajów świata. Udział wystawców spoza Niemiec wyniósł... Czytaj więcej »
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 270 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. O systemie franczyzy, korzyściach z prowadzenia biznesu pod logo Grupy i początkach współpracy z Muszkieterami – opowiada jeden z nich. Czytaj więcej »
Kefir Robico i ZIMNE MLEKO – to sztandarowe produkty ZUH Robico. Kierowane są do wymagających konsumentów, którzy poszukują wysokiej jakości i naturalności! Czytaj więcej »
Kasa fiskalna, która rozwija sie wraz z biznesem? Teraz to możliwe. REVO – to innowacyjna kaso-waga, którą można uzupełniać o dodatkowe funkcjonalności, gdy tylko będą potrzebne. Mała, poręczna, praktyczna, a przy tym spełniająca oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Taka właśnie jest kasa fiskalna Posnet REVO z szalką ważącą. Czytaj więcej »
W dniach 21-24 września br. odbyło się największe, cieszące się najdłuższą tradycją targową wydarzenie biznesowe w Europie Środkowo-Wschodniej dla branży spożywczej, gastronomicznej i hotelarskiej. Blok targów POLAGRA obejmował Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD, Międzynarodowe Targi Gastronomii POLAGRA GASTRO, Targi Wyposażenia Hoteli INVEST HOTEL,... Czytaj więcej »
Najwyższa jakość zarówno w odniesieniu do oferowanych produktów jak i standardów współpracy we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy to główne wartości Henkell & Co. Vinpol Polska. Producent oferuje szeroką gamę alkoholi zarówno w różnych kategoriach jak i poziomach cenowych – zgodnie z oczekiwaniami konsumentów. Czytaj więcej »
Kamis zachęca do powiększenia koszyka zakupowego! 1 września ruszyła promocja konsumencka pod hasłem „Powrót do szkoły”. Będzie trwała 3 miesiące. Przedstawiciele handlowi Kamis odwiedzili sklepy w całej Polsce w celu wprowadzenia akcji na półki. Czytaj więcej »
Od początku roku przedstawiciele handlowi firmy Wrigley odwiedzają sklepy detaliczne w całej Polsce, w celu zmiany organizacji strefy kasy związanej z nową wizualizacją marki Orbit. Zmianie identyfikacji graficznej towarzyszy również ulepszenie formuł gum Orbit. Czytaj więcej »
Zainteresowanie e-papierosami wyraża 32 proc. palaczy w Polsce, a używa ich ponad 1 mln palaczy. Zdaniem analityków w perspektywie 10 najbliższych lat konsumpcja e-papierosów może stanowić na rynkach rozwiniętych nawet 50 proc. wielkości rynku wyrobów tytoniowych. Czytaj więcej »
Wieloletnia tradycja oraz zachowanie receptur w połączeniu z najnowocześniejszą technologią to główne cechy charakteryzujące Zakłady Mięsne Pekpol w Ostrołęce. Od ponad 40 lat prężnie rozwijający się znaczący producent wędlin w Polsce, którego bogaty asortyment posiadający 120 pozycji zachwyci niejednego smakosza. Czytaj więcej »
W starym centrum Łodzi, obok najstarszego kościoła, nieopodal Manufaktury, w miejscu, gdzie historia wychodzi z każdego zaułka swoją działalność prowadzą państwo Madej – laureaci czerwcowej edycji konkursu – „Opowiedz nam swoją historię” organizowanego przez miesięcznik Hurt&Detal. Obecnie właściciele 3 sklepów, przedstawiają wciąż nowe kreatywne pomysły, a handel... Czytaj więcej »
Dzięki temu, że pracuje w handlu, nauczyła się inaczej żyć, a codzienność popędza ją do działania. Mimo że prowadzi swój mały sklepik z dala od miejskiego zgiełku, wszędzie jest jej pełno, a klienci wiedzą, że zawsze mogą liczyć na jej pomoc i to nie tylko w kwestii zakupów. Kiedy potrzebują porozmawiać z kimś zaufanym lub szukają pomocy, przychodzą właśnie do... Czytaj więcej »
W dniach 28-30 kwietnia 2015 roku w Direct Energy Centre w Toronto odbywały się Międzynarodowe Targi SIAL Canada, które są najważniejszym wydarzeniem branży rolno-spożywczej w tym kraju i skupiają co roku ponad 800 wystawców z kraju i zagranicy. Z informacji uzyskanych od organizatora targów wynika, że ponad 14 tys. zwiedzających miało okazję zapoznania się z ofertą firm... Czytaj więcej »
Determinacja, pracowitość, zaangażowanie, wytrwałość – określenia te świetnie charakteryzują Tomasza Bryczkowskiego – założyciela i prezesa firmy Helix, która w ostatnich latach osiągnęła pozycję jednego z liderów w branży FMCG w Polsce. Czytaj więcej »
W dniach 1-4 lutego 2015 roku w niemieckiej Kolonii odbywały się Międzynarodowe Targi Słodyczy ISM. Była to 45 – rekordowa pod względem liczby polskich wystawców – edycja, bowiem swoje produkty zaprezentowało aż 66 firm znad Wisły. Czytaj więcej »
Czwarty producent słodyczy na świecie, kierujący się wieloma wartościami: najwyższa jakość, tradycyjne receptury, świeżość, staranny dobór surowców oraz szacunek i dbałość o klienta – to właśnie Ferrero. Czytaj więcej »
Źródło białka, witamin i wapnia, niezastąpiony składnik w codziennych posiłkach, również na diecie – a mowa o serach żółtych. Nie wszystkie jednak są tak pełnowartościowe, a detalista jak nikt inny powinien wiedzieć, które z nich mają najwyższą jakość. Godnym polecenia, uznanym i jednym z głównych producentów sera w Polsce jest Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w... Czytaj więcej »
Tradycją stało się już w polskim handlu, że na początku listopada miejsce po zniczach zajmują produkty świąteczne. Najbardziej strategiczne lokalizacje w sklepach przeznaczane są na produkty, które będą najlepiej rotować aż do Nowego Roku. Najszybciej do sprzedaży przedświątecznej przygotowują się hiper- i supermarkety, trochę wolniej punkty tradycyjne. Powodem... Czytaj więcej »
W dniach 19-23 października 2014 w Paryżu odbyły się jedne z największych i najbardziej prestiżowych targów rolno-spożywczych na świecie - SIAL Paris 2014. Magazyn Food from Poland - anglojęzyczny magazyn specjalistów branży FMCG - każdego dnia dostępny był dla wszystkich zwiedzających i wystawców, będąc najlepszym - skondensowanym źródłem informacji o polskich firmach... Czytaj więcej »
W dniach 10-11 września br. w Lublinie odbyła się piąta edycja FOOD & DRINK Festival, którego przewodnim tematem była polska wołowina. Czytaj więcej »
Od ponad dwudziestu lat polscy konsumenci mogą delektować się smakołykami takimi, jak: Merci, Toffifee, nimm2, Śmiejżelki, Mamba, Knoppers, Werther’s Original, czy IceFresh. W swoim portfolio firma Storck oferuje produkty zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Silna marka i wysoka jakość są głównymi atutami produktów, ale dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, klienci doceniają nie... Czytaj więcej »
Na przełomie czerwca i lipca br. w nowojorskiej hali wystawienniczej Jacob Javits Center odbyła się letnia edycja międzynarodowych targów spożywczych Fancy Food Show. Jest to bliźniacza impreza do zimowych targów Fancy Food Show, które odbywają się rokrocznie w San Francisco. Czytaj więcej »
Naturalny proces produkcji oparty na tradycyjnej recepturze – to cechy charakteryzujące wódkę Żubrówkę Bison Grass. Tworzona od stuleci na bazie maceratu z trawy żubrowej jest trunkiem kojarzonym z naszym krajem. Obecnie jej walory doceniają konsumenci zarówno w Polsce, jak również poza jej granicami. Marka ma na koncie liczne nagrody i wyróżnienia, również na arenie... Czytaj więcej »
Tylko na zakupach? Czy tylko – to sprawa zupełnie indywidualna, pewne jest, że podczas zakupów na pewno. Mężczyzna to klient konkretny i zazwyczaj kupujący znane i sprawdzone produkty. Eksperymenty pozostawia kobiecie. Ale jak na każdej płaszczyźnie naszego życia – zawsze znajdzie się wyjątek od reguły. Czytaj więcej »
Mrożone i schłodzone dania gotowe przeżywają prawdziwy boom sprzedażowy. Jak zgodnie przyznają detaliści, na zabieganych klientach, którzy nie mają czasu na gotowanie można całkiem dobrze zarobić. Czytaj więcej »
Półka to za mało: dziś sklep musi być hybrydą technologii i wygodyTaras Pylypiuk, Prezes Zarządu Modern Expo...
Mlekpol: stabilny rozwój, silna marka, nowe inwestycjeMałgorzata Cebelińska, wiceprezes Mlekpolu, w rozmowie z...
Specjał: 35 lat rozwoju, stabilność i partnerska współpraca z franczyzobiorcamiO 35 latach rozwoju Grupy Specjał, strategicznych akwizycjach...
Dlaczego butelka zwrotna nie powinna trafić do systemu kaucyjnego?Agata Koppa, Dyrektor ds. Korporacyjnych i ESG w Carlsberg...
Trzy pytania do Kseni Siakas, Dyrektor Branżowej w Greek TradeKonsumenci coraz częściej sięgają po żywność zdrową...
Prezenty pochłaniają dużą część świątecznych wydatków Jak wynika z najnowszego badania, 18,5% Polaków przeznacza...
Steven Libermann nowym Chief Executive Officer Stock Spirits GroupSteven Libermann objął stanowisko Chief Executive Officera...
Wyścig o klienta osłabił przedświąteczne podwyżkiAnaliza 94,3 tys. cen pokazuje, że w listopadzie najmocniej...
Jaki napój stanie na świątecznym stole?eLeader sprawdził ekspozycję...
Mlekpol po raz kolejny wspiera akcję „Reklama Dzieciom"Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol włącza się w 33. edycję...
Tarczyński sponsorem tytularnym jednego z największych biegów ulicznych w PolsceMarka Tarczyński została sponsorem tytularnym Nocnego...
Święta pełne smaku. Szeroka oferta bakalii dostępna w asortymencie ALDIW okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia w...
Psy i koty nie powinny dostawać resztek z wigilijnego stołuMogą być dla nich toksyczne...
Soplica – limitowana edycja likierów mlecznych inspirowanych zimowymi słodyczami Soplica i E.Wedel wprowadzają limitowaną edycję likierów...
Zabłyśnij smakiem! Odkryj nową linię Soplica Let’s Party!W tym sezonie Soplica zaprasza na imprezę w wyjątkowym stylu!...
Słodko-słony sernik Święta to czas, kiedy przy stole spotykają się domownicy i...
Majonez Kielecki – nieodłączny smak świątecznych tradycjiGrudniowe przygotowania do świąt w wielu polskich domach...
Orzeźwiająca propozycja marki HellenaSoo Cola! Soo good od marki Hellena to znacznie więcej niż...
Karta Dużej Rodziny w POLOmarkecie - gwarancja tańszych zakupówPOLOmarket zachęca rodziny wielodzietne do korzystania z...
Nowa kampania El SaborMarka El Sabor, obejmująca m.in. nachosy i dipy, kończy rok...
Mutti z kampanią „Tylko pozornie proste” – historia prawdziwej perfekcji pomidorówMutti – włoski specjalista od pomidorów od 1899 roku – w...
W te święta pamiętaj o KotlinieBoże Narodzenie to święto smaków, na które czekamy cały...
Prawdziwe Święta - wyjątkowa opowieść BiedronkiNowa świąteczna reklama Biedronki przypomina, że magia tkwi...