Pod koniec września ruszyła kampania największej kategorii produktowej marki Big-Active – herbat zielonych. Działania obejmują emisję spotów TV oraz VoD i potrwają aż do pierwszego tygodnia grudnia. Czytaj więcej »
Pod koniec września ruszyła kampania największej kategorii produktowej marki Big-Active – herbat zielonych. Działania obejmują emisję spotów TV oraz VoD i potrwają aż do pierwszego tygodnia grudnia. Czytaj więcej »
Firma ZT Kruszwica S.A. rozpoczęła nową kampanię reklamową marki SmakoWita pod hasłem „Dzięki Ziarnom”. Kampania to pierwszy etap komunikacji nowej strategii marki, w której podkreślone zostało roślinne pochodzenie tłuszczów, wykorzystywanych w produktach SmakoWita. Czytaj więcej »
JNT Group rozpoczyna współpracę z Michałem Wójcikiem. Cieszący się ogromną popularnością artysta kabaretowy został Twarzą Marki Zbójeckie Grzane. Kampania marketingowa z nowym Ambasadorem prowadzona będzie pod hasłem „Pokochaj gorąco Zbója”. Czytaj więcej »
Cukrowy lider – marka Diamant – nie zwalnia tempa! Po udanej akcji z letnimi przetworami i cukrami żelującymi, w połowie września ruszył z nową kampanią #trzciNOWYŚWIAT. Jej celem jest przedstawienie konsumentom mocnej pozycji w portfolio producenta, czyli najszerszej na polskim rynku oferty cukrów trzcinowych i jeszcze szerszego wachlarza ich zastosowań – kulinarnych i nie... Czytaj więcej »
W październiku wystartowała promocja wspierająca sprzedaż pralin Śliwka Nałęczowska, Wiśnia w Likierze i Złoty Orzech marki Solidarność. W jej ramach można dostać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018. Czytaj więcej »
Nowa kampania marki Kupiec pod hasłem „Od pierwszego chrupnięcia” przedstawia cztery nowoczesne i wzajemnie się uzupełniające grafiki. Każda z nich prezentuje inny kontekst spożycia wafli oblewanych: w czasie RELAKSU, podczas PRZERWY, jako przekąska dająca SZCZĘŚCIE i SIŁĘ. Czytaj więcej »
Wystartowała jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej, obejmująca aktywności outdoorowe, digitalowe i sponsoringowe. W ramach kampanii outdoorowej zaplanowano prezentację plakatów, które zwyciężyły w tegorocznej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Czytaj więcej »
W październiku 2020 r. ruszyła kampania wizerunkowa firmy McCain. Kolejny rok z rzędu producent wspiera markę McCain i produkty z oferty detalicznej. Billboardy z reklamą McCain można oglądać w dużych miastach w całej Polsce. Firma jest aktywna na Facebooku i w mediach społecznościowych. Inwestuje w promocje w sklepach, wspiera handel. Rozwija współpracę z wieloletnimi partnerami... Czytaj więcej »
Wystartowała jesienna odsłona kampanii promocyjnej Vegeta Natur. Sprzedaż produktów Vegeta Natur wspierają spoty telewizyjne, działania w internecie i w punktach sprzedaży. Hasłem kampanii jest „Inspirowane Naturą”. Czytaj więcej »
Lech startuje z nową aktywacją – ekologicznym quizem „Lechendy wchodzą w eko”. Do wygrania jest 10 000 bluz wykonanych z przyjaznych naturze materiałów, zaprojektowanych przez polskie Lechendy Streetartu! Czytaj więcej »
12 października rusza kampania reklamowa batona Snickers® Crisp, który w tym roku dołączył do portfolio marki. Ta wyjątkowa propozycja od Mars Wrigley charakteryzuje się przede wszystkim niezwykłą chrupkością. W opakowaniu Snickers Crisp znajdują się dwie porcje, z których każda ma jedynie 97 kcal. Snickers® Crisp zwraca uwagę również niebieskim opakowaniem, które... Czytaj więcej »
Marka Carlsberg już po raz kolejny zaprasza swoich konsumentów do udziału w konkursie nawiązującym do wieloletniego partnerstwa z Liverpool F.C. Do wygrania jest koszulka z podpisami zawodników Klubu, piłki oraz zgrzewki piwa Carlsberg w czerwonych puszkach z limitowanej serii z designem Liverpool. Konkurs rusza 12 października. Czytaj więcej »
Sto tysięcy specjalnych kodów uprawniających do zakupu pizzy w promocyjnej cenie to nagroda, która czeka na klientów saloników Kolportera, którzy kupią jeden z premiowanych napojów koncernu PepsiCo - czytamy w komunikacie spółki. Czytaj więcej »
Marka Wyborowa ruszyła z kampanią wizerunkową. W nowej odsłonie pod hasłem „Włącz tryb spotkań”, marka zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Ambasadorem akcji jest znany raper – Wojtek Sokół. Czytaj więcej »
W ramach wspólnej promocji - w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego - można odebrać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska - czytamy w komunikacie. Czytaj więcej »
Minimaliści czy ci, co mają wielkie plany? Wygadani czy przystojni? Czuli czy silni? Z ostrym cięciem czy nad wyraz precyzyjni? Barberzy w ciągu ostatnich lat stali się jednym z symboli miejskiej kultury. Każdy z nich ma swój niepowtarzalny styl, ale wszystkich łączy jedna whiskey – Jameson. We wrześniu rozpoczęła się nowa kampania „Tyle różnic, jedna whiskey”, a w jej... Czytaj więcej »
Bułeczki Mleczne od Dan Cake obchodzą swoje 15. urodziny. Z tej okazji marka uruchomiła ciekawą i angażującą aktywację konsumencką, realizowaną we współpracy z Andrzejem Mleczko. Czytaj więcej »
Wystartowała jesienna odsłona kampanii promocyjnej Vegeta Natur. Sprzedaż produktów Vegeta Natur wspierają spoty telewizyjne, a także działania w internecie i punktach sprzedaży. Hasłem przewodnim kampanii jest „Inspirowane Naturą”. Czytaj więcej »
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu. Czytaj więcej »
Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad. W połowie września do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w październiku do większych zakupów zachęcać będzie konkurs dla konsumentów. Czytaj więcej »
Barilla, wiodący producent makaronu na świecie, rusza z nową międzynarodową kampanią marketingową autorstwa Publicis Italy. Kampania będzie emitowana od 21 września w 18 krajach: Polsce, Arabii Saudyjskiej, Austrii, Bośni, Chorwacji, Francji, Grecji, Hiszpanii, Kanadzie, Meksyku, Niemczech, Norwegii, Rosji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Stanach Zjednoczonych i na Węgrzech. Nowy projekt... Czytaj więcej »
Ruszyła największa w historii firmy kampania Graala – producenta przetworów rybnych w puszkach. Marka zwraca w niej uwagę na możliwość wykorzystywania swoich produktów w daniach na co dzień, przypomina o ich wysokich wartościach zdrowotnych, a także o bezpieczeństwie i wspieraniu odporności. Dodatkową motywacją do zakupów ma być promocja, w której główną nagrodą jest... Czytaj więcej »
Pod hasłem ,,Twórz stylizacje, rób pielęgnację!” ruszyła kampania nowej linii produktów Laboratorium Kosmetycznego Joanna z serii Styling Effect. Wśród zaangażowanych są gwiazdy takie jak Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski oraz Tomasz Barański. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly. Czytaj więcej »
Startuje kampania od Kubusia, która podkreśla, że… dzieci są wystarczająco słodkie, więc nie potrzebują już cukru. Dlatego rodzice wybierają dla nich soki 100% Kubuś, które nie zawierają dodanego cukru. Dodatkowo produkty te w składzie mają witaminę C, która wspiera odporność. Czytaj więcej »
Już 14 września Wawel rusza z ogólnopolską akcją, w której co tydzień do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Konkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Wawel, które znaleźć można m.in. w unikalnych modułach sprzedażowych Wolność Wyboru. Umożliwiają one łatwe i wygodne komponowanie ulubionych mieszanek słodyczy luzem. Czytaj więcej »
Musy Tymbark to idealne przekąski między posiłkami, niezależnie od tego, jak spędzamy czas, gdzie jesteśmy i jakie aktywności mamy. Nowa kampania marki skupia się właśnie na tym, jak wiele jest okazji, by sięgać po ulubiony mus. Czytaj więcej »
Smakowe płatki śniadaniowe Lubella to produkt dedykowany dzieciom. Dlatego marka postanowiła przygotować coś specjalnie dla nich, dołączając do opakowań produktów fluorescencyjną zawieszkę. Akcji promocyjnej towarzyszy także możliwość zdobycia fluonakładek z grafikami potworków na plecaki. Czytaj więcej »
Wraz z wprowadzeniem nowości asortymentowych – firma Zbyszko Company przygotowała atrakcyjny pakiet dla Punktów Sprzedaży Detalicznej (dalej: PSD). Przy jednorazowym zakupie 5 zgrzewek z asortymentu ROKO Black&Green oraz ROKO Lemoniada, każdy PSD, który zamówił produkty otrzyma 1 zgrzewkę Zbyszko 3 Cytryny 1,75 l gratis! Czytaj więcej »
Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem, kupując produkty Milka, konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia atrakcyjnych nagród pieniężnych, ale także wsparcia organizacji charytatywnych. Czytaj więcej »
Serki twarogowe Almette powstają w Węgrowie – urokliwej miejscowości, położonej na pograniczu Mazowsza i Podlasia, w otulinie malowniczej rzeki Liwiec. To obszar o nieskażonej przyrodzie, który oferuje idealne warunki do produkcji zdrowej żywności. Piękne krajobrazy, zachwycające zakątki, unikatowe tereny – w nowej kampanii Almette możemy odkryć tajemnice „węgrowskiej... Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...
Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...
Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...