Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 29 z 93)

Kampanie i Promocje

  • Big-Active z kampanią herbat zielonych

    Środa, 21 października 2020

    Pod koniec września ruszyła kampania największej kategorii produktowej marki Big-Active – herbat zielonych. Działania obejmują emisję spotów TV oraz VoD i potrwają aż do pierwszego tygodnia grudnia. Czytaj więcej »

  • Firma ZT Kruszwica S.A. rozpoczęła nową kampanię reklamową marki SmakoWita pod hasłem „Dzięki Ziarnom”. Kampania to pierwszy etap komunikacji nowej strategii marki, w której podkreślone zostało roślinne pochodzenie tłuszczów, wykorzystywanych w produktach SmakoWita. Czytaj więcej »

  • JNT Group rozpoczyna współpracę z Michałem Wójcikiem. Cieszący się ogromną popularnością artysta kabaretowy został Twarzą Marki Zbójeckie Grzane. Kampania marketingowa z nowym Ambasadorem prowadzona będzie pod hasłem „Pokochaj gorąco Zbója”. Czytaj więcej »

  • #trzciNOWYŚWIAT ogarnął social media

    Środa, 14 października 2020

    Cukrowy lider – marka Diamant – nie zwalnia tempa! Po udanej akcji z letnimi przetworami i cukrami żelującymi, w połowie września ruszył z nową kampanią #trzciNOWYŚWIAT. Jej celem jest przedstawienie konsumentom mocnej pozycji w portfolio producenta, czyli najszerszej na polskim rynku oferty cukrów trzcinowych i jeszcze szerszego wachlarza ich zastosowań – kulinarnych i nie... Czytaj więcej »

  • W październiku wystartowała promocja wspierająca sprzedaż pralin Śliwka Nałęczowska, Wiśnia w Likierze i Złoty Orzech marki Solidarność. W jej ramach można dostać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018. Czytaj więcej »

  • Ruszyła nowa kampania marki Kupiec

    Wtorek, 13 października 2020

    Nowa kampania marki Kupiec pod hasłem „Od pierwszego chrupnięcia” przedstawia cztery nowoczesne i wzajemnie się uzupełniające grafiki. Każda z nich prezentuje inny kontekst spożycia wafli oblewanych: w czasie RELAKSU, podczas PRZERWY, jako przekąska dająca SZCZĘŚCIE i SIŁĘ. Czytaj więcej »

  • Kampania Śliwki Nałęczowskiej

    Wtorek, 13 października 2020

    Wystartowała jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej, obejmująca aktywności outdoorowe, digitalowe i sponsoringowe. W ramach kampanii outdoorowej zaplanowano prezentację plakatów, które zwyciężyły w tegorocznej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Czytaj więcej »

  • Życie nabiera chrupkości

    Wtorek, 13 października 2020

    W październiku 2020 r. ruszyła kampania wizerunkowa firmy McCain. Kolejny rok z rzędu producent wspiera markę McCain i produkty z oferty detalicznej. Billboardy z reklamą McCain można oglądać w dużych miastach w całej Polsce. Firma jest aktywna na Facebooku i w mediach społecznościowych. Inwestuje w promocje w sklepach, wspiera handel. Rozwija współpracę z wieloletnimi partnerami... Czytaj więcej »

  • Vegeta Natur w jesiennej kampanii

    Wtorek, 13 października 2020

    Wystartowała jesienna odsłona kampanii promocyjnej Vegeta Natur. Sprzedaż produktów Vegeta Natur wspierają spoty telewizyjne, działania w internecie i w punktach sprzedaży. Hasłem kampanii jest „Inspirowane Naturą”. Czytaj więcej »

  • Startuje nowa aktywacja konsumencka marki Lech

    Wtorek, 13 października 2020

    Lech startuje z nową aktywacją – ekologicznym quizem „Lechendy wchodzą w eko”. Do wygrania jest 10 000 bluz wykonanych z przyjaznych naturze materiałów, zaprojektowanych przez polskie Lechendy Streetartu! Czytaj więcej »

  • 12 października rusza kampania reklamowa batona Snickers® Crisp, który w tym roku dołączył do portfolio marki. Ta wyjątkowa propozycja od Mars Wrigley charakteryzuje się przede wszystkim niezwykłą chrupkością. W opakowaniu Snickers Crisp znajdują się dwie porcje, z których każda ma jedynie 97 kcal. Snickers® Crisp zwraca uwagę również niebieskim opakowaniem, które... Czytaj więcej »

  • Marka Carlsberg już po raz kolejny zaprasza swoich konsumentów do udziału w konkursie nawiązującym do wieloletniego partnerstwa z Liverpool F.C. Do wygrania jest koszulka z podpisami zawodników Klubu, piłki oraz zgrzewki piwa Carlsberg w czerwonych puszkach z limitowanej serii z designem Liverpool. Konkurs rusza 12 października. Czytaj więcej »

  • Pizza za zakupy w saloniku Kolportera

    Poniedziałek, 12 października 2020

    Sto tysięcy specjalnych kodów uprawniających do zakupu pizzy w promocyjnej cenie to nagroda, która czeka na klientów saloników Kolportera, którzy kupią jeden z premiowanych napojów koncernu PepsiCo - czytamy w komunikacie spółki. Czytaj więcej »

  • Marka Wyborowa ruszyła z kampanią wizerunkową. W nowej odsłonie pod hasłem „Włącz tryb spotkań”, marka zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Ambasadorem akcji jest znany raper – Wojtek Sokół. Czytaj więcej »

  • W ramach wspólnej promocji - w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego - można odebrać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska - czytamy w komunikacie. Czytaj więcej »

  • Minimaliści czy ci, co mają wielkie plany? Wygadani czy przystojni? Czuli czy silni? Z ostrym cięciem czy nad wyraz precyzyjni? Barberzy w ciągu ostatnich lat stali się jednym z symboli miejskiej kultury. Każdy z nich ma swój niepowtarzalny styl, ale wszystkich łączy jedna whiskey – Jameson. We wrześniu rozpoczęła się nowa kampania „Tyle różnic, jedna whiskey”, a w jej... Czytaj więcej »

  • Kampania Bułeczki z Mleczkiem Dan Cake

    Wtorek, 29 września 2020

    Bułeczki Mleczne od Dan Cake obchodzą swoje 15. urodziny. Z tej okazji marka uruchomiła ciekawą i angażującą aktywację konsumencką, realizowaną we współpracy z Andrzejem Mleczko. Czytaj więcej »

  • Vegeta Natur w jesiennej kampanii

    Wtorek, 29 września 2020

    Wystartowała jesienna odsłona kampanii promocyjnej Vegeta Natur. Sprzedaż produktów Vegeta Natur wspierają spoty telewizyjne, a także działania w internecie i punktach sprzedaży. Hasłem przewodnim kampanii jest „Inspirowane Naturą”. Czytaj więcej »

  • Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu. Czytaj więcej »

  • Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad. W połowie września do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w październiku do większych zakupów zachęcać będzie konkurs dla konsumentów. Czytaj więcej »

  • Barilla, wiodący producent makaronu na świecie, rusza z nową międzynarodową kampanią marketingową autorstwa Publicis Italy. Kampania będzie emitowana od 21 września w 18 krajach: Polsce, Arabii Saudyjskiej, Austrii, Bośni, Chorwacji, Francji, Grecji, Hiszpanii, Kanadzie, Meksyku, Niemczech, Norwegii, Rosji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Stanach Zjednoczonych i na Węgrzech. Nowy projekt... Czytaj więcej »

  • Ruszyła największa w historii firmy kampania Graala – producenta przetworów rybnych w puszkach. Marka zwraca w niej uwagę na możliwość wykorzystywania swoich produktów w daniach na co dzień, przypomina o ich wysokich wartościach zdrowotnych, a także o bezpieczeństwie i wspieraniu odporności. Dodatkową motywacją do zakupów ma być promocja, w której główną nagrodą jest... Czytaj więcej »

  • Pod hasłem ,,Twórz stylizacje, rób pielęgnację!” ruszyła kampania nowej linii produktów Laboratorium Kosmetycznego Joanna z serii Styling Effect. Wśród zaangażowanych są gwiazdy takie jak Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski oraz Tomasz Barański. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly. Czytaj więcej »

  • Startuje kampania od Kubusia, która podkreśla, że… dzieci są wystarczająco słodkie, więc nie potrzebują już cukru. Dlatego rodzice wybierają dla nich soki 100% Kubuś, które nie zawierają dodanego cukru. Dodatkowo produkty te w składzie mają witaminę C, która wspiera odporność. Czytaj więcej »

  • Już 14 września Wawel rusza z ogólnopolską akcją, w której co tydzień do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Konkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Wawel, które znaleźć można m.in. w unikalnych modułach sprzedażowych Wolność Wyboru. Umożliwiają one łatwe i wygodne komponowanie ulubionych mieszanek słodyczy luzem. Czytaj więcej »

  • Musy Tymbark to idealne przekąski między posiłkami, niezależnie od tego, jak spędzamy czas, gdzie jesteśmy i jakie aktywności mamy. Nowa kampania marki skupia się właśnie na tym, jak wiele jest okazji, by sięgać po ulubiony mus. Czytaj więcej »

  • Bądź fluo z Lubellą!

    Piątek, 11 września 2020

    Smakowe płatki śniadaniowe Lubella to produkt dedykowany dzieciom. Dlatego marka postanowiła przygotować coś specjalnie dla nich, dołączając do opakowań produktów fluorescencyjną zawieszkę. Akcji promocyjnej towarzyszy także możliwość zdobycia fluonakładek z grafikami potworków na plecaki. Czytaj więcej »

  • Pakiet ROKO 5+1 zgrzewka gratis!

    Czwartek, 10 września 2020

    Wraz z wprowadzeniem nowości asortymentowych – firma Zbyszko Company przygotowała atrakcyjny pakiet dla Punktów Sprzedaży Detalicznej (dalej: PSD). Przy jednorazowym zakupie 5 zgrzewek z asortymentu ROKO Black&Green oraz ROKO Lemoniada, każdy PSD, który zamówił produkty otrzyma 1 zgrzewkę Zbyszko 3 Cytryny 1,75 l gratis! Czytaj więcej »

  • Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem, kupując produkty Milka, konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia atrakcyjnych nagród pieniężnych, ale także wsparcia organizacji charytatywnych. Czytaj więcej »

  • Serki twarogowe Almette powstają w Węgrowie – urokliwej miejscowości, położonej na pograniczu Mazowsza i Podlasia, w otulinie malowniczej rzeki Liwiec. To obszar o nieskażonej przyrodzie, który oferuje idealne warunki do produkcji zdrowej żywności. Piękne krajobrazy, zachwycające zakątki, unikatowe tereny – w nowej kampanii Almette możemy odkryć tajemnice „węgrowskiej... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51