Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 33 z 93)

Kampanie i Promocje

  • Wawel rusza z kampanią promującą wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio produkt – Królewskie Mleczko Waniliowe. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV i w kinach w całej Polsce. Od stycznia trwa także silne wsparcie produktu w digitalu. Czytaj więcej »

  • Łowicz ma sposób na Dżem Dobry!

    Środa, 04 marca 2020

    Marka Łowicz kontynuuje szeroką kampanię pod hasłem „DŻEM DOBRY”. Do działań prowadzonych od początku roku dołącza komunikacja w telewizji. Nowy spot w humorystyczny sposób prezentuje, jak dobrze rozpoczęty dzień z Łowiczem niesie za sobą falę dobrych, niespodziewanych zdarzeń. Czytaj więcej »

  • Mając na uwadze fakt, jak ważne są w naszym życiu sport, aktywność fizyczna i troska o własny organizm, DrWitt wprowadza zmiany! Zmiany w ofercie, wizerunku i filozofii marki idą w parze z nową komunikacją. DrWitt, niczym motywujący coach zachęca do tego, by być aktywnym i stawać się najlepszą wersją siebie. Czytaj więcej »

  • Od marca w dystrybucji pojawiła się bezalkoholowa wersja lubianej i najbardziej znanej w naszym kraju marki – Tyskie 0,0%. Czytaj więcej »

  • Ruszyła 3. edycja programu „Ubrania od Serca” organizowanego przez markę Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka. Akcja charytatywna ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka poprzez umożliwienie im samodzielnego zakupu wymarzonych ubrań. Dzięki wsparciu Polaków, którzy w okresie od marca do końca maja sięgną po... Czytaj więcej »

  • Od 17go lutego b.r. ruszyła silna kampania reklamowa nowej linii My Natural Day od Dr. Oetkera, pod hasłem: Tyle Dobrego z natury. Czytaj więcej »

  • Wiosną i przed świętami wielkanocnymi DIAMANT planuje intensywne działania promocyjne, których celem jest przedstawienie gamy cukrów do pieczenia w nowych, atrakcyjnych opakowaniach. Kampania jest elementem nowej strategii komunikacyjnej – „DIAMANT – słodkie łączy”. Działania reklamowe opierać się będą w głównej mierze na digital marketingu (m.in. kampanii banerowej,... Czytaj więcej »

  • Kampania reklamowa Iglotex

    Środa, 19 lutego 2020

    Od początku stycznia tego roku trwa intensywna kampania reklamowa marki i produktów Proste Historie, która potrwa do połowy marca. Wsparcie otrzymały prężące się Pyzy z mięsem, kuszące Pierogi z truskawkami oraz uśmiechnięty Krupnik polski z kaszą jęczmienną. Kampania reklamowa obejmuje stacje: TVN, Polsat, TVP jak i szereg stacji tematycznych i jest dodatkowo wzmocniona... Czytaj więcej »

  • W bieżącym roku marka GP Batteries kontynuuje komunikację pod hasłem „Moc jest w nas!” Pokazując jak kluczową rolę odgrywają baterie w zasilaniu najważniejszych chwil. Czytaj więcej »

  • Trudno sobie wyobrazić rynek serów bez serów pleśniowych i ich wyjątkowego, aksamitnego smaku. Mimo, że co roku liczba sympatyków serów pleśniowych rośnie, wciąż niewiele wiemy o ich zaletach, właściwościach, pochodzeniu i historii. Firma Hochland Polska, która w swojej ofercie ma sery pleśniowe, rozpoczęła w ubiegłym roku największą od lat kampanię marki Valbon. Celem... Czytaj więcej »

  • ETi inwestuje w promocję

    Poniedziałek, 10 lutego 2020

    ETi European Food Industries startuje z nową kampanią reklamową swoich wiodących marek – czekoladowych batonów Wanted oraz wafli w ciemnej czekoladzie Dare. Działania promocyjne rozpoczęły się 10 lutego i potrwają do końca miesiąca. Czytaj więcej »

  • Początkiem lutego ruszyła ogólnopolska digitalowa kampania promocyjna marki Moreso i nowej linii przekąsek – Quick Choco. W kampanii przewidziano działania z obszaru influence marketingu, do których zaproszono kilku znanych influencerów lifestylowych oraz kilkudziesięciu micro influencerów. Całość zostanie wzmocniona intensywną kreacją m.in. w social mediach, na portalach... Czytaj więcej »

  • Biedronka i Dada od lat są blisko polskich rodzin i wspierają rodziców w pielęgnacji ich maluszków. Teraz sieć sklepów i popularna marka artykułów dziecięcych robią kolejny krok: specjalne paczki powitalne dla dzieci, które przyjdą na świat w 2020 roku. Świeżo upieczeni rodzice otrzymają prosto do domu pieluszki, chusteczki nawilżane i papierowe patyczki do pielęgnacji marki... Czytaj więcej »

  • Marka Bonduelle wystartowała z nową kampanią promocyjną dla mrożonek Kaszetka. To pierwsza linia produktów, dzięki którym marka Bonduelle ze świata warzywnego wkracza w szerszy świat roślinny. Czytaj więcej »

  • W poniedziałek, 20 stycznia, w sieci handlowej Netto ruszyła nowa odsłona programu lojalnościowego, przygotowanego we współpracy z TCC Retail Marketing. Tym razem akcja jest poświęcona podróżom. Sieć w zamian za zakupy, oferuje klientom zniżkę na walizki i akcesoria marki Ellehammer. Kampania promuje również współpracę Netto z topową drużyną niemieckiej Bundesligi –... Czytaj więcej »

  • Dzięki temu użytkownicy aplikacji mobilnej mogą (według własnych preferencji) wybierać to, na co mają ochotę, i komponować okazYEAH! specjalnie dla siebie! Dokładnie tak, jak lubią! Czytaj więcej »

  • Jedynie magia włoskiego makaronu potrafi zmienić nawet najbardziej sztywne spotkanie towarzyskie w wyśmienitą zabawę. Oto przekaz wypuszczanej pod koniec stycznia nowej globalnej kampanii, w której kolejny raz zagościł duet Rogera Federera i Davide Oldaniego. Czytaj więcej »

  • W ramach toczącej się właśnie długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, słynąca z alpejskiej czekolady mlecznej marka przygotowała moc atrakcji dla konsumentów. W okresie od stycznia do lutego w całej Polsce odbywać się będzie szereg akcji sprzedażowych, w tym promocja typu buy & get w sieci sklepów Carrefour, która wystartowała w ubiegłym tygodniu. Czytaj więcej »

  • Zgodnie z globalnym pozycjonowaniem marki – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi nieustannie inspiruje młodych ludzi do podążania za swoimi pasjami, do robienia i celebrowania tego, co kochają. Wśród ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu młodzi najczęściej wymieniają spotkania w gronie znajomych. To właśnie wtedy najchętniej stawiają na sprawdzone, ale i nowe, doznania kulinarne. W... Czytaj więcej »

  • Tymbark w komunikacji poświęconej sokom Vitamini skupia się na pięknie, a właściwie na różnych jego odsłonach. Marka podkreśla, że bez względu na okoliczności i różnice między kobietami, każda z nich jest piękna i każda ma prawo czuć się dobrze w swojej skórze. Czytaj więcej »

  • Rodzinne ferie w zimowej kampanii marki Familijne

    Poniedziałek, 20 stycznia 2020

    Mus je schrupać! – pod takich hasłem 20 stycznia wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne. Począwszy od ferii zimowych, aż do marca, marka przeprowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w kanałach off- i online. Czytaj więcej »

  • Świętuj Dżem Babci z Łowiczem

    Wtorek, 14 stycznia 2020

    W ciągu roku jest wiele wspaniałych okazji do świętowania z bliskimi. Łowicz zachęca do tego, by wspólnie się nimi cieszyć i celebrować każdy… dżem dobry! Marka rozpoczyna komunikację 2020 od przypomnienia o styczniowym święcie każdej babci. Czytaj więcej »

  • Żywiec chce, aby oddawanie butelek zwrotnych stało się powszechnym nawykiem. „Wielka Zwrotka Ż” to akcja marki, której celem jest zachęcenie konsumentów do oddawania tych najbardziej ekologicznych opakowań, w jakich dostępne jest piwo. Po raz pierwszy w historii marki na półki trafiają butelki Żywca z odwróconą etykietą, mające zaakcentować start „Wielkiej Zwrotki Ż”. Czytaj więcej »

  • Mocna kampania reklamowa ciasteczek Verbena

    Poniedziałek, 30 grudnia 2019

    Nowe ciasteczka Verbena, wyjątkowe połączenie suszonych owoców i ziół, odpowiedź na poszukiwania konsumentów funkcjonalnych słodyczy, będą wspierane reklamowo w pierwszym kwartale 2020 roku. Mocna kampania reklamowa będzie obejmowała zarówno telewizję, internet jak i miejsca sprzedaży. Spoty reklamowe ciasteczek będą emitowane w głównych stacjach tematycznych – Polsat i... Czytaj więcej »

  • Sześć spółdzielni rolniczych z Grecji i z Cypru nawiązało współpracę na rzecz promocji konsumpcji europejskich owoców na trzech rynkach – greckim, niemieckim i polskim. Kampania promuje najsłynniejsze greckie i cypryjskie owoce takie jak: kiwi, winogrona, wiśnie, brzoskwinie, morele, pomarańcze i mandory pod hasłem ”Jedz więcej europejskich owoców”. Czytaj więcej »

  • Świąteczna gorączka trwa! W Wigilię czeka na nich specjalna niespodzianka – Green Caffé Nero tego dnia rozda 40 000 bonów na kawę w prezencie. Od 11 do 24 grudnia użytkownicy aplikacji mobilnej Green Caffè Nero będą mogli skorzystać ze specjalnych przedświątecznych ofert w ramach kalendarza adwentowego. Każdego dnia czekają na nich nowe rabaty, dodatkowe pieczątki oraz... Czytaj więcej »

  • Na co dzień nie zawsze mamy chwilę, by się zatrzymać i docenić tych, którzy nas wspierają. A przecież te nawet drobne gesty naszych bliskich tworzą życie wyjątkowym. Tymbark kontynuuje świąteczną kampanię nie tylko w telewizji, ale też na billboardach w całej Polsce, aby przypomnieć, że warto dać coś od siebie właśnie TYM, którzy dbają o naszą codzienność. W... Czytaj więcej »

  • Pierwsza gwiazdka z Oranżadą Hellena

    Niedziela, 15 grudnia 2019

    Najbardziej magicznemu okresowi w roku już po raz trzeci towarzyszy Oranżada Hellena. Marka kultowego napoju w kampanii reklamowej zaprasza do wspólnego świętowania Bożego Narodzenia. W czasie oczekiwań na Pierwszą Gwiazdkę Oranżada Hellena prowadzi działania wizerunkowo-sprzedażowe. Czytaj więcej »

  • Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – czas karnawałowych imprez. Z tej okazji, już od 27 grudnia wszyscy śmiałkowie i fani piw smakowych będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na Karaiby dzięki podkapslowej promocji Captain Jack, która potrwa do 23 lutego 2020. Czytaj więcej »

  • Agencja Streetcom rozpoczęła kampanię nowych, poręcznych opakowań past Wawrzyniec i równocześnie prowadzi działania komunikacyjne dla dotychczasowych i nowych wariantów produktu. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51