Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Technologia Hurt i Detal Portal Kupców Polskich

Technologia

  • Bank Pocztowy uruchomił nową stronę www

    Poniedziałek, 01 sierpnia 2022

    Bank Pocztowy uruchomił właśnie nowy portal informacyjny www.pocztowy.pl. Nowa strona to baza informacji o produktach i usługach jakie oferuje Bank, w połączeniu z kanałem sprzedaży produktów on- line. Strona jest w pełni funkcjonalna na urządzeniach mobilnych, co ułatwi korzystanie z niej bardziej wymagającym i młodszym klientom Banku. Czytaj więcej »

  • Znaczenie rynku e-grocery rośnie z każdym dniem. Aby zaspokoić rosnące potrzeby Polaków w tym zakresie, Carrefour - największa omnikanałowa sieć handlowa w Polsce oraz Inpost - lider nowoczesnych usług logistycznych rozszerzają zakres swojej współpracy. Usługa InPost Fresh pozwoli zamówić świeże produkty z Carrefoura pod drzwi mieszkańców Śląska. Czytaj więcej »

  • Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój sprzedaży przez Internet włączając do swojej oferty nowe kategorie produktów niespożywczych takich, jak urządzenia elektroniczne, sprzęt RTV i AGD czy towary wielkogabarytowe, w tym rekreacyjne i sportowe. Nowa oferta to ponad 3 500 artykułów dostępnych dla klientów w całej Polsce, z możliwością skorzystania z promocyjnych warunków... Czytaj więcej »

  • W Polsce popularność bankowości elektronicznej i mobilnej rośnie z każdym rokiem. Klienci coraz częściej rezygnują z wizyt w stacjonarnych oddziałach na rzecz dostępu do usług bankowych przez internet. – Ten proces cyfryzacji sektora bankowego znacznie przyspieszyła jeszcze pandemia COVID-19 – zauważa Krzysztof Krakowiak z Toyota Banku, który wprowadził właśnie możliwość... Czytaj więcej »

  • Szósty zmysł handlowców – tak nazywane są rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które wprowadzają zupełnie nową jakość w zarządzaniu dostępnością produktów na półkach sklepowych. Po polski patent technologiczny eLeader Shelf Recognition AI, właśnie sięgnęły spółki DANONE, a wdrożenie rozwiązania na terenie całej Polski powierzono lubelskiej firmie eLeader.... Czytaj więcej »

  • Zakupy spożywcze zrealizowane w Lublinie i okolicznych miejscowościach zostaną skompletowane w nowym magazynie sieci i dostarczone z niego przez dedykowanych kurierów do wybranego przez klienta miejsca. Dzięki temu będą realizowane jeszcze szybciej i wygodniej. Czytaj więcej »

  • Dotykačka – dostawca innowacyjnego systemu POS online, z którego każdego dnia korzysta ponad 30 tys. europejskich użytkowników oraz eService – lider polskiego rynku akceptacji kart płatniczych i jednocześnie największy agent rozliczeniowy w Europie Środkowo-Wschodniej – nawiązały współpracę, której efektem jest integracja terminali płatniczych oraz PIN-padów... Czytaj więcej »

  • Płatności bezgotówkowe w Polsce stały się już standardem, czego przykładem jest chociażby BLIK, który z każdym kwartałem bije rekordy popularności, a na koniec marca br. korzystało z niego już 10,5 mln osób. Dotąd takie narzędzia były dostępne głównie w segmencie klientów indywidualnych. Coraz częściej szukają ich jednak przedsiębiorcy, którzy chcą bankować równie... Czytaj więcej »

  • Everli, platforma do robienia zakupów spożywczych online, od początku działania na polskim rynku, stawia na budowanie długotrwałych relacji z klientami. Znacząca grupa użytkowników aplikacji to osoby, które wykorzystują ją do regularnych, robionych co tydzień, - dwa tygodnie, dużych zakupów dla całej rodziny. Czytaj więcej »

  • Firma doradcza Colliers, działająca na rynku nieruchomości komercyjnych, uruchomiła platformę Define – autorski koncept zintegrowanych usług kompleksowego przekształcania wnętrz i przestrzeni komercyjnych: biurowych, handlowych, hotelowych, rynku PRS oraz wielu innych. Czytaj więcej »

  • Comarch ogłasza pełną zgodność platformy Comarch EDI z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF). Oznacza to, że klienci firmy mogą wykorzystać jej rozwiązanie do wysyłania/odbierania faktur ustrukturyzowanych oraz rejestrowania ich w KSeF. Dodatkowo Comarch uruchomił platformę demo pozwalającą sprawdzić, jak wygląda sam proces wysyłania faktur ustrukturyzowanych za pośrednictwem... Czytaj więcej »

  • Rośnie liczba ataków ransomware, czyli blokad, których celem jest wymuszenie okupu. Wraz z nią rośnie także wysokość kwot płaconych hakerom za odblokowanie danych i zasobów. Choć eksperci ds. bezpieczeństwa odradzają wpłacanie pieniędzy cyberprzestępcom, to na taki ruch decyduje się już niemal co druga zaatakowana organizacja. W ciągu ostatniego roku podwoił się udział... Czytaj więcej »

  • Wymagające warunki i wiele wyzwań, to codzienność pracy w szeroko rozumianym przemyśle. Warto sięgać po rozwiązania sprawdzone, wydajne i niezawodne. Takimi z pewnością są odkurzacze przemysłowe marki Kärcher. Bogate portfolio pozwala znaleźć rozwiązanie dla każdego zakładu przemysłowego, niezależnie od jego specyfiki. Doradcy Kärcher indywidualnie dopasowują technologię... Czytaj więcej »

  • Debiutujący w ofercie Dotykački w Polsce tablet kasowy to nie tylko duży i czytelny ekran dotykowy, ale także ultraszybki procesor, rozbudowane możliwości komunikacyjne oraz duża liczba portów dla urządzeń i akcesoriów. Czytaj więcej »

  • Ciemna jak kawa, z białymi niczym mleko napisami i złotymi, przypominającymi kolor ziaren elementami – tak prezentuje się udostępniona niedawno kawowa aplikacja polskiej marki Qethereal. Dzięki niej każdy może z łatwością zapoznać się z charakterystyką poszczególnych gatunków i mieszanek kawy poprzez krótkie opisy i czytelne wizualizacje, a także kupić doskonałej jakości... Czytaj więcej »

  • Intensywnie rozwijający się rynek mediów społecznościowych musi się wyróżniać transparentnymi zasadami, a jego użytkownicy nie mogą być wprowadzani w błąd. Dlatego też UOKiK bacznie przygląda się reklamom zamieszczanym za pośrednictwem tych portali. Zdaniem urzędników niezwykle ważne jest wyznaczenie granicy między przekazem płatnym a niezależną opinią i ustalenie... Czytaj więcej »

  • – Ostatnie miesiące pokazały, że cyberbezpieczeństwo to nie jest dziedzina, którą możemy dłużej ignorować – mówi Iwona Prószyńska, rzeczniczka prasowa Instytutu Kościuszki. Jak podkreśla, wojna w Ukrainie radykalnie zwiększyła skalę cyberzagrożeń, a zapewnienie bezpieczeństwa w tym obszarze jest dziś jednym z największych wyzwań nie tylko dla Polski, ale i... Czytaj więcej »

  • 44 proc. konsumentów woli sprzedawców, którzy na podstawie ich preferencji i zachowań z poprzednich zakupów tworzą dla nich bardziej spersonalizowane doświadczenia – wynika z raportu firmy Adyen „Retail Report 2022”. Co więcej, 61 proc. jest skłonnych robić zakupy w sklepach, które do poprawy wrażeń z wizyty wykorzystują technologie. Do najbardziej cenionych udogodnień... Czytaj więcej »

  • Polacy widują hulajnogi elektryczne na ulicach częściej niż samochody zasilane prądem, a internauci piszą o nich dwa razy więcej niż przed rokiem. Do polskiej sprzedaży trafiają hulajnogi elektryczne Red Bull Racing wyposażone w silnik o mocy 350 W, bezdętkowe opony typu „honeycomb”, akumulatory litowe 7.5 Ah oraz 10 Ah, a także podwójny hamulec i standard IP67. Polskim... Czytaj więcej »

  • Transport produktów wymagających chłodzenia lub mrożenia, takich jak żywność, produkty farmaceutyczne czy materiał biologiczny wymaga bardzo dobrego planowania. Towary tego typu wymagają specjalnej uwagi nie tylko podczas samego transportu, ale także na wcześniejszym i późniejszym etapie łańcucha dostaw, czyli podczas załadunku i rozładunku. Jakie technologie mogą w tym pomóc? Czytaj więcej »

  • W związku z szybkim rozwojem internetowego handlu rynkowi coraz uważniej przygląda się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dlatego – jak podkreśla ekspert Kancelarii Baker McKenzie Marcin Trepka – przedsiębiorcy, którzy chcą skorzystać na szybkim wzroście e-commerce, powinni się pochylić nad kwestiami związanymi z prawem konsumenckim. Nowe obowiązki nałoży na nich... Czytaj więcej »

  • Trzy unijne dyrektywy – 2019/770 (dyrektywa cyfrowa), 2019/771 (dyrektywa towarowa) oraz 2019/2161 (dyrektywa Omnibus) mają zostać implementowane do polskiego prawa w najbliższym miesiącu. Dotyczą one szeregu kwestii, w szczególności reklamacji składanych w oparciu o rękojmię, treści cyfrowych dostarczanych drogą elektroniczną, a także obowiązku informacyjnego. Ekspertka Legal... Czytaj więcej »

  • PayPo umacnia pozycję lidera płatności odroczonych, nawiązując współpracę z ERLI.pl, jednym z najszybciej rozwijających się polskich marketplace’ów. Platformę ERLI.pl odwiedza miesięcznie blisko 3,5 mln klientów. Teraz mogą oni skorzystać z usługi „PayU – Płacę później z PayPo” i zapłacić za swoje zakupy nawet za 30 dni, bez dodatkowych kosztów. Czytaj więcej »

  • Prawie 700 polskich firm z sektora MŚP dostanie od Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości bon na cyfryzację, z przeznaczeniem na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i łagodzenie skutków COVID-19. Jego maksymalna wartość to 255 tys. zł. Przedsiębiorstwa będą mogły wydać je np. na zakup oprogramowania, komputerów, usług programistycznych albo szkolenia i usługi doradcze,... Czytaj więcej »

  • Polscy operatorzy i rynek już od dwóch lat czekają na rozdysponowanie pasma docelowego dla 5G. Każdy miesiąc opóźnienia powoduje, że zostają w tyle za europejskimi konkurentami i tracą kolejne szanse na korzyści z cyfryzacji. – Na razie z powodzeniem wykorzystujemy dostępne pasma testowe. To z nich właśnie korzysta Orange 5G Lab, który otworzyliśmy w Warszawie – mówi Artur... Czytaj więcej »

  • Przedsiębiorcy rynku telekomunikacyjnego, prawnicy, eksperci i politycy krytykują tryb procedowania nowelizacji ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa. Siódma wersja projektu, która pojawiła się w marcu, podobnie jak pięć poprzednich nie została poddana konsultacjom społecznym, mimo wprowadzania do nich istotnych zmian. Krytyka dotyczy szczególnie możliwości wykluczania z... Czytaj więcej »

  • Dotykačka – europejski lider na rynku systemów POS online – oraz RestBill – polski twórca rozwiązania do obsługi płatności mobilnych – nawiązały współpracę, dzięki której restauracje zyskują możliwość przyjmowania od swoich klientów szybkich i bezpiecznych płatności poprzez zeskanowanie kodu QR. To innowacyjne rozwiązanie jednocześnie poprawia szybkość i... Czytaj więcej »

  • Żappka to świetny przykład na to, jak technologia może zmienić oblicze handlu. Aplikacja to nie tylko program lojalnościowy, to także oferty i usługi dla klientów. Żabka regularnie dodaje do niej nowe funkcjonalności – od 4 kwietnia br. każdy użytkownik Żappki ma możliwość przelewania swoich żappsów na konto znajomego, innego użytkownika tej aplikacji mobilnej. Dziennie... Czytaj więcej »

  • W związku z pandemią COVID-19 w 2020 roku rozpoczęła się największa od czasów II wojny światowej transformacja umiejętności i kompetencji pożądanych na rynku pracy – wynika z raportu „Niedobór talentów” Manpower Group. Kompetencje cyfrowe są już w tej chwili warunkiem koniecznym na rynku pracy, a firmy wskazują, że dostęp do wykwalifikowanych pracowników z... Czytaj więcej »

  • Dotykačka – dostawca niezawodnego systemu POS online, z którego każdego dnia korzysta ponad 30 tys. europejskich firm – oraz Fiserv Polska S.A. – właściciel marki PolCard, pionier polskiego rynku akceptacji kart płatniczych, z którego usług korzysta ponad 92 tys. polskich przedsiębiorstw – nawiązały współpracę, której efektem jest integracja popularnych modeli terminali... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51