SIG ogłosił w tym roku wprowadzenie zamknięć zintegrowanych z opakowaniem kartonowym. I to aż na trzy lata przed terminem, od którego mają zacząć obowiązywać wymogi prawne UE. Czytaj więcej »
SIG ogłosił w tym roku wprowadzenie zamknięć zintegrowanych z opakowaniem kartonowym. I to aż na trzy lata przed terminem, od którego mają zacząć obowiązywać wymogi prawne UE. Czytaj więcej »
Innowacyjne rozwiązania w zakresie technologii produkcji opakowań. Jak być innowacyjnym, ekologicznym i konkurencyjnym w sektorze packaging? Czytaj więcej »
Opakowania kartonowe od SIG tworzone są w zgodzie z trendami i potrzebami konsumentów: przyjazne dla środowiska, funkcjonalne, pozwalające się wyróżnić. O innowacyjnych rozwiązaniach w przemyśle opakowaniowym rozmawiamy z Kariną Zawadzką, Marketing Managerem odpowiedzianym za Polskę i kraje Nordyckie z firmy SIG Combibloc. Czytaj więcej »
SIG ogłasza dziś kolejny kamień milowy w swoich działaniach, związanych ze zrównoważonym rozwojem, oferując aluminium z certyfikatem ASI jako standard dla wszystkich opakowań SIG w Europie. Czytaj więcej »
Innowacyjne lifestyle'owe opakowanie kartonowe #combismile rozpoczęło podbój europejskiego rynku on-the-go Czytaj więcej »
SIG odegra istotną rolę w jednym z największych europejskich projektów typu greenfield w segmencie mleka UHT, realizowanym przez Hochwald, lidera wśród niemieckich spółdzielni mleczarskich. Czytaj więcej »
2 marca 2020 roku funkcję prezesa Fundacji ProKarton objął Łukasz Sosnowski, ekspert w obszarze GOZ - gospodarki o obiegu zamkniętym (ang. Circular Economy), konsultant i założyciel firmy doradczej GOZ WORLD. Dotychczasowy prezes – Jan Jasiński, kończy swoją misję w Fundacji. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...
Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...
Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...